دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای ایران با پیروزی یک بر صفر شاگردان ریکاردو ساپینتو خاتمه پیدا کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ 14 October 2022

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ۱۷ و ۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را پیام حیدری با کمک‌های حسن ظهیری و محمد جواد مداح بر عهده داشتند.

استقلال در هفته‌ای که رقیب سنتی و جدی‌اش یعنی پرسپولیس موفق به شکست دادن مس رفسنجان شده بود چاره‌ای جز شکست دادن ذوب‌آهن اصفهان نداشت، آبی‌پوشان پایتخت در روزی که ریکاردو ساپینتو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند در صورت برتری با دوگل و یا بیشتر صدر جدول را به نام خود سند می‌زدند اما گل به خودی ذوب آهن باعث شد تا آنها سایه به سایه پرسپولیس حرکت کنند.

ذوب آهن تیمی که با مهدی تارتار که تا اینجای لیگ شکستی را در کارنامه‌اش ندارد در اصفهان انگیره‌های فراوانی مقابل استقلال داشتند تا اتفاق بزرگی را در خانه رقم بزنند اما یک گل به خودی باعث شکست این تیم شد.  
دقایق حساس:

در دقیقه ۱۱: ذوب‌آهن چسبیده به محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد و ضربه سجاد عاشوری با اختلاف کمی به خارج رفت.

در دقیقه ۲۳: پاس علی رضا میرزایی به محمد محبی رسید و شوت زمینی این بازیکن در چهارچوب جایی نداشت.

در دقیقه  ۲۴: در حالی که سلطانی مهر در نزدیکی محوطه جریمه استقلال فرصت خوبی را با پاس سجاد آشوری پیدا کرده بود ضربه بی دقتی به توپ زد تا این فرصت از بین بود.

در دقیقه ۳۵:بهترین فرصت استقلال برای گلزنی خلق شد، پاس عالی مهدی مهدی‌پور  به محمد محبی رسید و شوت محکم این بازیکن با واکنش عالی حبیب فرعباسی به  کرنر رفت تا مهدی تارتار نفس راحتی بکشد.

دقیقه ۴۲:مهدی‌پور در پست محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت سنگین مهدی‌پور با واکنش فرعباسی به کرنر رفت.

در دقیقه ۵۶:محمد محبی با حرکت در عرض خود مدافع ذوب‌آهن را جا گذاشت و ضربه خوبی به توپ زد اما توپ با اختلاف کم از کنار دروازه فرعباسی بیرون رفت.

در دقیقه ۵۹:حرکت تکنیکی مهدی قایدی و در ادامه شوت او در دو مرحله توسط دروازه‌بان ذوب‌آهن مهار شد.

در دقیقه ۶۰:محمد حسین اسلامی خط دفاعی استقلال را به هم ریخت و با پشت پا توپ را به سجاد جعفری سپرد اما ضربه او به اختلاف زیادی به خارج رفت.

در دقیقه ۶۶: ضربه سر عارف غلامی روی کرنر ارسالی راهی به درون دروازه پیدا نکرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: حرکت خوب درویشی از سمت چپ و پاس در عرض او، روی نقطه پنالتی به صدقی رسید و شوت او به جعفر سلمانی خورد و این بازیکن مانع از گل خوردن تیمش شد.

در دقیقه ۹۱: تمام آرزوهای ذوب‌آهن با یک گل به خودی نقش بر آب شد، ضربه ایستگاهی مهدی مهدی‌پور با اشتباه قریشی همراه شد و او در حالی که قصد دفع توپ را داشت گل به خودی زد تا سند شکست تیمش را امضا کند.

ترکیب ذوب آهن:
حبیب فرعباسی، حامد نور محمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سجاد جعفری، امیر حسین صدقی، محمد سلطانی مهر، سجادآشوری(صادق صادقی)، محمدحسین اسلامی(محمد امین درویشی)، محمدرضا سلیمانی

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی(جعفر سلمانی) – روزبه چشمی(سجاد شهباززاده) – مهدی مهدی پور- آرش رضاوند(سعید مهری) – محمد محبی – رضا میرزایی(صالح حردانی) – پیمان بابایی(مهدی قایدی)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار