معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: تلاش ما بر این است توسعه استان صرفا در مسیر صنعت نباشد و به مسیرهای دیگر ازجمله زیارت، گردشگری و فناوری اطلاعات حرکت کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 17 October 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمهدی قریشی در جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم افزود: رویکرد استان از توسعه صرفا صنعتی تغییر پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هدف ما حذف گره‌ها و موانع موجود در این مسیر است، عنوان کرد: تلاش بر این است در چشم‌انداز ۱۴۲۰ قم حوزه فناوری اطلاعات را پررنگ ببینیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به اینکه رویکرد استان رویکرد حمایت از بخش غیردولتی است، عنوان کرد: در این مسیر از پیشنهادهای فعالان این عرصه نیز بهره‌مند خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه فناوری اطلاعات باید ساختار مشخصی را به عنوان محوریت مشخص کنیم، خاطرنشان کرد: در دولت به دنبال محدود کردن فعالیت‌های بخش خصوصی نیستیم، بلکه هدف ما تقویت اقتصاد فعالیت‌های فناوری اطلاعات است.

قریشی با اشاره به اینکه می‌توان برای این موضوع از ظرفیت سفر دوم رئیس جمهور به قم استفاده کرد، تصریح کرد: باید نیازمندی‌های این حوزه هرچه سریع‌تر احصا شود تا بتوانیم در این سفر مصوبات لازم را اخذ کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار