نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند برخورد می کند
کد خبر: ۱۰۷۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ 26 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ،  اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 03/08/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------
کشف موتور سنگین قاچاق و کشف یک کیلو 500 گرم تریاک در نکا

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نکا از توقیف یک دستگاه موتور سنگین قاچاق و کشف یک کیلو 500 گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " ابوالقاسم ابراهیمی" درباره این خبر گفت: در راستای برخورد با مزاحمان خیابانی، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح برخورد با موتور سنگین های متخلف در شهرستان نکا به مرحله اجرا درآمد.
وی، افزود: ماموران انتظامی در اقدامی عملیاتی موفق شدند یک دستگاه موتور سنگین قاچاق فاقد مدارک را که در منزل یک قاچاقچی توقیف و راکبان آن را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به این که موتورسیکلت توقیفی فاقد هرگونه مجوز تردد بوده است، گفت: موتورسنگین توقیفی به همراه راکب آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی زرندین با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند از یک توزیع کننده مقدار یک کیلو 500 گرم تریاک کشف کنند ازشهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.
-----------------------------
دستگیری اوباش و برهم زننده نظم و امنیت درساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یکی از اوباش و برهم زننده نظم و امنیت در منطقه ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" بیان داشت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي كه با هدف برخورد با هنجارشكنان و برهم زنندگان امنيت اجتماعي در شهرستان ساری اجرا شد، ماموران یگان امداد و کلانتری 11 ساری یکی از اراذل و اوباش را شناسايي كردند.
وي ادامه داد: این اوباش با ایجاد تصادف عمدی و وارد نمودن خسارت به چندین دستگاه خودرو در سطح شهر با درگیری و فحاشی در معابر موجب اخلال در نظم عمومی شهر شده بودکه به علت ارتکاب به جرایم متعدد از جمله درگیری و قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت و در يك عمليات منسجم دستگیر شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساری گفت: دستگيري اين افراد كه با اقدامات خود سبب ايجاد جو ناامني و نارضايتي در بين شهروندان شده بود، موجب رضايتمندي شهروندان شد.
سرهنگ حسن زاده با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند برخورد می کند.
-------------------------
دستگیری سارق سیم کابل برق با 11فقره سرقت در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق سیم کابل برق و کشف 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"علی داداش تبار" با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برقدر این شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .
وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار با بیان این که موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت : بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.
----------------------------
دستگیری سارق باغات در "میاندورود"
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارق باغ در حین سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "شهرام  باقری گلوردی" با تاکید بر اینکه همکاری همه جانبه و به موقع مردم با نیروی انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار داشت: برخورد قاطع با متخلفان، مجرمان و اقدامات كنترلي، محیط را برای فعالیت‌هاي مجرمانه ناامن می‌کند.
وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مزارع و باغات در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه ماموران با گشت زنی هدفمند، سارقی که در نیمه های شب در حین سرقت از باغ بوده را شناسایی و در بازدید از خودروی متهم، 500 کیلو نارنگی ژاپنی کشف کردند.
سرهنگ باقری تصریح کرد: سارق 40 ساله در تحقيقات به عمل آمده است. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار