مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خانواده‌ها خواست دانش‌آموزان با علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا را تا بهبودی کامل به مدرسه نفرستند.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 29 October 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه سلمان محمدی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه تعطیلی مدارس به واسطه شیوع سرماخوردگی و آنفلوآنزای فصلی در برنامه آموزش و پرورش نیست، گفت: قرار نیست بخاطر یک سرماخوردگی مدارس تعطیل شوند.

وی با اشاره به تعطیلی سه ساله مدارس به واسطه شیوع بیماری کرونا، گفت: اگر روال این شود که بخاطر هر موضوعی مدارس به سمت تعطیلی بروند که در این صورت فرایند تعلیم و تربیت لطمات جدی خواهد خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با توصیه به استفاده از ماسک از سوی دانش آموزان سر کلاس‌های درس، گفت: به مدارس تاکید شده تا تهویه کلاس‌های درس را برای جلوگیری از انتشار بیماری جدی بگیرند.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا دانش‌آموزان علامت دار را به مدرسه نفرستند.

وی تاکید کرد: به مدارس تاکید شده برای حضور دانش آموزان بیمار سر کلاس درس سخت گیری نکنند و اجازه بدهند دانش‌آموزان بیمار تا بهبودی کامل در منزل استراحت کنند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به وضعیت شیوع آنفلوآنزا در بین دانش‌آموزان استان داشت و گفت: خوشبختانه نسبت به هفته پیش تعداد دانش‌آموزان مبتلا به آنفلوآنزا روند کاهشی داشته است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار