رئیس کمیته هوشمند سازی شورای شهر شیراز، از فراهم شدن زمینه پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی شهرداری با سامانه سرو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 13 November 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مهدی نصیری گفت: برای توسعه خدمات به شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش سفر‌های درون شهری و تسهیل و تسریع در پرداخت عوارض نوسازی شهرداری با گسترش خدمات سامانه سرو برای شهروندان فراهم شده، که بدون حضور اقدام به پرداخت عوارض خود کنند.

نصیری افزود: این سامانه، این امکان را برای شهروندان فراهم می‌کند که عوارض خود را به صورت نقدی و در صورت موافقت شهرداری به صورت اقساط پرداخت کنند.

این عضو شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با وارد شدن در سامانه و ثبت کد نوسازی از میزان بدهی خود اطلاع یابند.
نصیری گفت: تلاش بر این است که خدمات ارائه شده در سامانه سرو را سرعت بیشتری بدهیم و در آینده خدمات دیگری به سامانه اضافه خواهد شد.
او همچنین اظهار امیدواری کرد که امکان پرداخت الکترونیکی با سامانه سرو پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان را بیشتر کند. این امر، مدیریت شهری را در اجرای پروژه‌های شهری در بخش‌های مختلف بیش از گذشته یاری و کمک شایانی برای گسترش، توسعه و آبادانی و همچنین رونق شهر فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار