رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۸۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ 11 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/9/1401 تقدیم حضورتان می گردد .
-------------------------------
کلاه به جا مانده، دست قاتل را رو کرد
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از تیراندازی منجر به قتل مردی 36 ساله خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل مردی 36 ساله در منطقه جنگلی شابند روستای زرندین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل با اسلحه شکاری و با شلیک واصابت چهار پاره به سینه مقتول، مرتکب قتل شد که ماموران با انجام اقدامات فنی، شناسایی ودستگیری قاتل آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: کلاه به جا مانده از صحنه جرم، سرنخی برای دستگیری قاتل شد که یک شکارچی حرفه ای است در مخفیگاه خود کمتر از دو ساعت دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده ابتدا منکر جرم ارتکابی و با مشاهده دلایل و قرائن پلیسی به بزه ارتکابی معترف و انگیزه خود از این قتل را اختلاف خانوادگی و مالی اعلام کرد.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه با حضور دادستان و بازپرس ویژه قتل، صحنه جرم تشریح شد، خاطر نشان کرد: اقدام به موقع پلیس جهت دستگیری متهمان بازتاب مثبتی بین مردم داشته و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.
-------------------------------
دستگیری سارق ادارات دولتی کلاردشت کمتر از 12 ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری سارق ادارات دولتی کلاردشت در کمتر از 12 ساعت خبر داد.
سرهنگ "مصطفی اکبر نژاد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع سرقت از یکی از ادارجات دولتی شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران آگاهی پس از بررسی دقیق نحوه سرقت و جمع آوری مدارک و مستندات لازم با اقدامات هوشمندانه سارق سابقه دار که به تازه گی از زندان آزاد شده بوده شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه این سارق را شناسایی و طی هماهنگی قضایی، در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ اکبرنژاد با اشاره به اعتراف متهم به سرقت گفت: اموال مسروقه کشف و تحویل رییس اداره موردنظر گردید و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
در پایان فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با تأکید بر اینکه انتظامی این شهرستان از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فرو گذار نخواهد کرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
-------------------------------
کشف میلیاردی مواد غذایی و لوازم یدکی خودرو قاچاق در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف میلیاردی انواع مواد غذایی و لوازم یدکی خودرو قاچاق در شهرستان ساری خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عناصر سودجو اقدام به احتکار انواع مواد غذایی و آشامیدنی و همچنین لوازم يدکي خودرو در انبار شرکت های بازرگانی خود می کردند، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، عوامل اطلاعاتی این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، شرکت هایی را که اقدام به دپو انواع لوازم خودرویی  و موادغذایی در انبارهای غیرمجاز خود کرده بود، شناسایی کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران این پلیس با همکاری کارشناسان ادارات صمت استان و شهرستان ساری در بازرسی از انبار نگهداری کالا، موفق به کشف 538 قلم انواع مختلف موادغذایی و 4 هزار و 200 قلم لوازم یدکی خودرو  قاچاق با برندهای داخلی و خارجی شدند.
سرهنگ محمد پور، ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی بالغ بر10 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص 3 متهم دستگیر و مکان های مورد بررسی پلمب و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
------------------------------

-
دستگیری سارق موتورسیکلت در حین سرقت در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسايي و دستگيری سارق موتورسیکلت با 4 فقره سرقت دراین شهرستان ، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده"در بیان این خبرگفت: ماموران بخش انتظامی هرازپی این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را که در حال سرقت موتورسیکلت یکی از شهروندان بود را شناسایی کردند.
وی افزود: سارق به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که بلافاصله با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصريح کرد: متهم که از سارقان سابقه دار می باشد در بازجویی های تخصصی به 4 فقره انواع سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ حسین زاده ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.
-------------------------------
دستگیری سارقان سابقه دار و حرفه ای منزل در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق منزل با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند
-------------------------------
دستگیری 12 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه در جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگیری 12سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه و کشف 21 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال، موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه 12سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده21 فقره سرقت کشف کردند.
وی در ادامه اظهار داشت: ماموران انتظامی نیز به مقدار1840گرم انواع مواد مخدر را کشف و 3 موتورسیکلت و 9 خودرو را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت توقیف کردند.
سرهنگ جعفری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند. 

 

خبر.  سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار