مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه تلفن ثابت و همراه در چهار شهرستان اهواز، دزفول، اندیمشک، شوش و دزفول ارتقا و توسعه یافت.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 19 December 2022

رحیم فلاح زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: انجام عملیات بهینه و بازسازی شبکه تلفن ثابت در کافوی شماره ۱۸ مرکز مدرس اهواز منجر به توسعه شبکه تلفن ثابت و دیتای adsl خانگی مشترکان منطقه کیانپارس اهواز ، خیابان شهید چمران حد فاصل بین خیابان های الهام غربی و سروش غربی و فاز یک و ۲ شد.

وی گفت: همچنین با نصب و راه اندازی تجهیزات و منصوبات مخابراتی پیشرفته، شبکه تلفن ثابت در منطقه زردشت اهواز توسعه و ارتقا یافت و در این اقدام تجهیزات نسل چهار کافوهای نوری gpon در کوی زردشت اهواز نصب و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: با نصب و راه اندازی این تجهیزات فنی پیشرفته، کیفیت ارتباط تلفنی و دیتای adsl خانگی مشترکان تلفن ثابت تا سرعت ۲۴ مگابیت بر ثانیه افزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود:با نصب این کافوی نوری جدید، امکان افزایش سرعت دیتای adsl خانگی با نصب تجهیزات vdsl تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه فراهم است.

وی گفت: با نصب کافوی نوری جدید پیش شماره های مشترکان تلفن ثابت در کوی زردشت اهواز از ۳۳۹۲۶ به ۳۳۹۳۱ تغییر یافت.

 

نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید تلفن همراه در اهواز

فلاح زاده ادامه داد: با نصب و راه اندازی دکل پرسرعت جدید، شبکه تلفن همراه اول در کلانشهر اهواز توسعه و ارتقا یافت.

وی گفت: در ادامه توسعه شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات نقاط کور و پوشش حداکثری آنتن دهی، سایت جدید پر سرعت همراه اول با فنآوری ۲G، ۳G و ۴G در منطقه پر ترافیک شبکه و با هدف توسعه، پایداری و افزایش کیفیت شبکه ارتباطات سیار، نصب و راه اندازی شد.

وی بیان کرد: با اضافه شدن این سایت‌ پرسرعت جدید از پروژه هشت پلاس توسعه ارتباطات سیار به شبکه گسترده همراه اول استان خوزستان، مشکلات پوشش شبکه برخی نقاط کور اهواز برطرف می‌شود.

 

توسعه ارتباطات سیار در دزفول

فلاح زاده ادامه داد: شبکه ارتباطی همراه اول با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید در شهرستان دزفول توسعه یافت.

وی گفت: سایت پرسرعت تلفن همراه با فناوری‌های نسل ۲، ۳ و ۴ در شهرستان دزفول نصب و راه اندازی شده است که با وارد مدار شدن این سایت جدید، سرویس دهی شبکه سیار ارتباطی در برخی مناطق این شهرستان ارتقا یافته است.

وی افزود: این سایت یکصد و سی و دومین سایت از پروژه فاز هشت توسعه ارتباطات سیار استان خوزستان است.

 

توسعه ارتباطات سیار در اندیمشک

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید همراه اول، ارتباطات سیار در شهرستان اندیمشک توسعه یافت.

وی گفت: به منظور ارایه خدمات مطلوب به مشترکان و در راستای تداوم برنامه‌های توسعه‌ای شبکه ارتباطات سیار و در جهت بهبود و رفع نقاط کور و پوشش حداکثری شبکه همراه، یک سایت جدید و پر سرعت تلفن همراه در شهرستان اندیمشک راه اندازی شد.

فلاح زاده ادامه داد: این سایت مجهز به فنآوری نسل دوم، سوم و چهارم اینترنت همراه است.

وی افزود: ارتقای سطح کیفی، پایداری ارتباط خدمات تلفن همراه، افزایش ترافیک دیتای مشترکان همراه و همچنین رفع نقاط کور و جلب رضایتمندی مشترکان از اهداف راه‌اندازی این سایت‌ است که علاوه بر پایداری و تقویت شبکه، سرعت تبادل اطلاعات دیتای شبکه همراه اول در کوی نیرو اندیمشک و مناطق اطراف افزایش پیدا می کند.

 

توسعه ارتباطات سیار در شوش

مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین گفت: با گسترش زیرساخت‌های مخابراتی و نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید پاک چوب، شبکه اپراتور همراه اول در شهرستان شوش توسعه یافت؛ این سایت پرسرعت با تکنولوژی ۲G, ۳G و ۴G نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود:با وارد مدار شدن این سایت توسعه شبکه همراه و کاهش نقاط کور و افزایش پوشش شبکه و ارتقای سرعت برای مشترکان این شهرستان را به همراه دارد؛ این سایت از پروژه هشت پلاس توسعه ارتباطات سیار است.

وی گفت: متقاضیان و مشترکان می توانند برای بهره مندی از خدمات نوین ارتباطی و دیتای تلفن ثابت با شماره تلفن ۲۰۲۰ تماس و نسبت به ثبت نام اینترنت خانگی با سرعت های متنوع و بسته های مقرون به صرفه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار