فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت : ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 19 December 2022

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با بیان این خبر افزود:در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با کار اطلاعاتی مشترک با سربازان گمنام امام زمان(عج) از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی به شهرستان اهواز مطلع شد.
وی گفت: ماموران پلیس با رصد دقیق محور خودروی سواری حامل موادمخدر صنعتی را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی آن را توقیف و یک نفر سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده را کشف کردند.
سردار صالحی افزود: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

 

کشف محموله ۹۰ میلیارد ریالی قاچاق در سواحل ماهشهر

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، روز گذشته هنگام کنترل شناورهای عبوری در سواحل خلیج فارس به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بود مظنون شده و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده، ۱۵ دستگاه کولر گازی ، ۲۰ دستگاه یخچال و ۸۷ دستگاه ماشین لباسشویی را کشف کردند.
وی در ادامه با اشاره به دستگیری ناخدای شناور مذکور به اتهام حمل بار قاچاق، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.
سردار پاکباز ادامه داد: مجموعه مرزبانی خوزستان با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی و انتظامی ، ادارات و ارگان های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار