در استان همدان؛
معاون راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از بازگشایی راه ارتباطی ۹۵۴ روستای برفگیر در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 25 December 2022
معاون راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از بازگشایی راه ارتباطی ۹۵۴ روستای برفگیر در استان همدان خبر داد.
 
به گزارش تابناک همدان، جواد نگاهداری گفت: به همت راهداران پرتلاش و جهادگر همه راه‌های مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد به صورت عادی و روان در آن‌ها برقرار شده است.

وی افزود: با توجه به بارش سنگین برف در برخی از مناطق کوهستانی استان، برای بازگشایی راه‌های روستایی به علت حجم زیاد برف، مجبور به استفاده از دستگاه بلدوزر شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای همدان تصریح کرد: در سه روز گذشته ۲۵ هزار و ۶۳۵ کیلومتر-باند برفروبی و نمکپاشی در سطح راه‌های استان انجام شده است که این عملیات با بکار گیری ۶۸۰ نفر نیروی راهدار، ۴۳۵ دستگاه ماشین الات راهداری و ۳۵ باب راهدارخانه صورت گرفت.

نگاهداری با بیان اینکه در این مدت به ۴۵۰ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی شده است، گفت: کولاک برف در گردنه‌های برفگیر و جاده‌های کوهستانی در تمامی مناطق مختلف استان ادامه‌دار است.

وی تاکید کرد: از هموطنان گرامی خواهشمندیم با داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ وارد جاده‌ها شوند و از پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن خودرو، همراه داشتن لباس گرم و مواد خوراکی مطمئن باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار