مدیرعامل شرکت گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز ایلام از تحقق ۸۶ درصدی اهداف کمی مصوب این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید در مناطق روستایی این استان در ۹ ماهه اول سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 01 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز اظهار داشت: در حوزه نصب انشعابات‌(علمک) روستایی، نصب تعداد یکهزارو ۵۰۰ مورد برای این شرکت مصوب و ابلاغ شده ‌بود که با تلاش همکاران تا کنون، یکهزارو ۲۹۰ انشعاب در مناطق مختلف روستایی استان نصب شد که تحقق ۸۶ درصدی اهداف کمی نسبت به تعداد مصوب ابلاغی را در این حوزه نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سال‌جاری در حوزه نصب انشعابات صنعتی استان، تعداد ۷۰ مورد مصوب و ابلاغ شده است، افزود: در این راستا تعداد ۶۴ مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی‌نقاط استان اجرا و نصب شده که نشان می‌دهد عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب، ۹۱ درصد محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد: برای نصب انشعابات جدید در حوزه شهری استان نیز، تعداد ۲ هزار انشعاب مصوب و ابلاغی از سوی شرکت ملّی گاز بوده‌است که در این راستا با نصب یک هزارو ۱۸۴ انشعاب در مناطق شهری استان،عملکرد شرکت گاز استان از تحقق ۵۹ درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب خبر می دهد.

کشاورز با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام با تلاش و کوشش فراوان در حال خدمت‌رسانی به آحاد مختلف جامعه و محرومیت‌زدایی است،گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند پروژه‌های گازرسانی به ۳ درصد جمعیت باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه‌یافته و صعب‌العبور می‌باشند، در سال‌آینده بسته خواهد شد.

وی به گازرسانی به مناطق محروم استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه‌یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی توسط شرکت گاز استان ایلام انجام شده است.

کشاورز تصریح کرد: شرکت گاز استان در زمینه‌های مختلف گازرسانی تلاش خود را دوچندان کرده تا عدالت در توزیع متوازن امکانات در مناطق شهری و روستایی برقرار شود.

وی به تحقق اهداف کمی در حوزه گازرسانی به شهرها اشاره کرد و گفت: تحقق اهداف کمی در سال جاری در حوزه شبکه توزیع و مشترکین به ترتیب ۱۱۸ و ۵۸ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان به تحقق اهداف کمی در حوزه گازرسانی به صنایع، محورهای صنعتی CNG اشاره کرد و افزود: تحقق اهداف کمی این شرکت در زمینه خط تغذیه و شبکه توزیع به ترتیب ۵۷ و ۳۴ درصد بوده که تلاش می‌شود در طول سال دو‌چندان شود.

وی به تحقق اهداف کمی در حوزه گازرسانی به مناطق روستایی اشاره و تصریح کرد: تحقق اهداف کمی این شرکت در زمینه شبکه توزیع روستایی و مشترکین به ترتیب ۱۵۲و ۶۵ درصد می باشد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار