تابناک هرمزگان// سرویس های متنوع و جذاب اینترنت پرسرعت برای مشتریان در کمپین “ ابر و باد” ارائه می شود .
کد خبر: ۱۰۸۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ 25 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// جشنواره “ ابر و باد” برای افرادی که از سرویس اینترنت پرسرعت بهره مند نیستند و افرادی که مایل به ارتقای سرعت سرویس برای انجام فعالیت ها با حجم ترافیک بالا هستند، فرصتی بسیار خوب و ویژه ایجاد کرده است .

به گفته مهندس عبدالنور غفوری مدیر تجاری مخابرات منطقه هرمزگان در جهت تامین نیاز مشتریان سرویس های متنوع و جذاب با مزایای استثنایی برای مشتریان فاقد اینترنت پرسرعت یا افرادی که مایل به ارتقای سرعت سرویس برای انجام فعالیت ها با حجم ترافیک بالا هستند، کمپین “ابرو باد” را  از ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز کرده است .

وی از ویژگیهای این کمپین گفت : در این فرصت بی نظیر، سرویس هایی همچون سرینو (VDSL) و تانوما (FTTH) با سرعت های مختلف از ۸ مگابیت بر ثانیه تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه با حجم ترافیک بالا ارایه می شود.

مدیر تجاری منطقه هرمزگان مزایای این کمپین را  ارائه مودم رایگان برای یکی از سرویس هایFTTH ،ارائه سرویس های با حجم ترافیک بالا ،سرعت و کیفیت بسیار بالای سرویس های ارایه شده و امکان انتخاب بستر مورد نیاز از طرف مشتری با توجه به نیازهای آنان از بین تکنولوژی‌های FTTH/ VDSL  دانست .

تنوع در نوع پرداخت (پیش پرداخت و پس پرداخت) ، ارائه سرویس های اختصاصی برای هرکدام از بستر های FTTH,VDSL ، سرعت سرویس حداکثر تا ۳۰۰ مگابیت نیز از دیگر مزایای کمپین “ابر و باد” است.

لازم به یاد آوری است مشتریان می توانند این سرویس ها را از طریق مراکز  امور مشترکین شهرستان ها و نمایندگی فروش محصولات مخابرات در سراسر استان، یا تماس با سامانه ۲۰۲۰ درخواست کنند .

انتهای پیام//

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار