معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم امروز بصورت سرزده از شرکت آب و فاضلاب و صندوق بازنشستگی استان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ 02 January 2023

به گزارش تابناک قم، در این بازدید که عصر یکشنبه یازدهم دی‌ماه با حضور تعدادی از مدیران استان برگزار شد، معاون استاندار از نزدیک شاهد روند خدمات ارائه شده به مردم قرار گرفت و با مراجعین در خصوص میزان رضایتمندی و نحوه ارائه خدمات گفتگو کرد.

سید مهدی قریشی با حضور در سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب طی تماسی با برخی از شهروندان که طی هفته گذشته از این سامانه خدمات دریافت نموده بودند، از چگونگی ارائه خدمت دریافتی مطلع گردید و نظرات مردم را جویا شد.
وی در این بازدید بر توجه بیشتر به مسائل مبتلابه مردم تاکید نمود و گفت: برخی از فرآیندهای ارائه خدمت نیازمند بازنگری است و باید در کارگروه اصلاح فرایندهای استان مطرح و اصلاحات مورد نیاز اعمال گردد.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه برخی از  مشکلات مردم ناشی از عدم اطلاع درست از ضوابط است افزود: گاهی نیاز است تا دقیقا آنچه که ضوابط هست به مردم گفته شود و به‌جای ارسال اخطاریه های متعدد مردم را در جریان چگونگی پیگیری امور قرار دهیم تا سردرگم نشوند و برایشان ابهام ایجاد نگردد.

قریشی در بازدید از صندوق بازنشستگی استان نیز خدمات به این قشر از جامعه را ستودنی دانست و افزود: بازنشستگی برای همه ما نیز خواهد بود و باید به کسانی که بیش از ۳۰ سال از بهترین سال‌های زندگی خود را صرف خدمت به مردم نموده اند توجه بیشتری داشته و کرامتشان را حفظ نمود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار