درخواست اصلاح طلبان بوشهر در دیدار با آیت الله سید حسن خمینی
جمعی از فعالان اصلاح طلب استان بوشهر با آیت الله سید حسن خمینی دیدار کردند. حجت الاسلام حاج شیخ احمد رزمجو از روحانیون اصلاح طلب استان بوشهر در این دیدار طی سخنانی گفت: نگذارید جریان انحرافی، اندیشه های امام را تحریف کند
کد خبر: ۱۰۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 10 October 2015
تابناک بوشهر: جمعی از فعالان اصلاح طلب استان بوشهر شامگاه پنجشنبه 16 مهرماه با آیت الله سید حسن خمینی دیدار کردند. در این دیدار که در جوار مرقد مطهر امام راحل انجام شد 5 نفر از حاضرین مطالبی را قبل از سخنان یادگار امام خمینی (ره) به استحضار ایشان رسانیدند.

به گزارش اتحاد خبر؛ حجت الاسلام  حاج شیخ احمد رزمجو از روحانیون اصلاح طلب استان بوشهر در این دیدار ضمن طلب آمرزش و علو درجات برای امام راحل و درگذشتگان بیت مکرم ایشان افزود: در بحبوحه شرایط پیچیده جهانی و هجمه های ویرانگر علیه مکتب اهل بیت (ع) و فقه آل محمد (ص) جامعه نیازمند واکاوی نظریه های نواندیشانه فقهی امام بزرگوار است و  شایسته ترین شخص جهت پرداختن به این موضوع و روشن سازی افکار عمومی حضرتعالی هستید.

وی تبیین مکتب فکری و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) را نیاز نسل جوان امروز دانست و اظهار داشت: خطر وارونگی و تحریف اندیشه های امام بزرگوار توسط جریان انحرافی وجود دارد و همه ما نیازمندیم تا این مکتب زلال و پاک که بر اسلام ناب محمدی منطبق است در فضای ایرانی اسلامی همچنان عطر و نورانیت خود را بسوی افکار عمومی و نسل جوان جلوه دهد.

حجت الاسلام رزمجو همچنین خواستار حضور حاج سید حسن آقای خمینی در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری شد.

در ادامه حاج بهرام نکیسا دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) استان بوشهر با خطاب قرار دادن سید حسن خمینی به عنوان یادگار گنجینه اسرار امام راحل گفت: آقای سید حسن آقای خمینی به جز مردم، در انحصار هیچ گروه، حزب و شخصی نیست؛ مردمی که به فرموده امام خمینی (ره) ولی نعمت ما هستند که اگر آن تفکر بعد از امام (ره) در جامعه جاری بود؛ اکنون شاهد فضایی نبودیم که به مراتب سخت تر از 8 سال دفاع مقدس باشد.

وی ضمن اشاره به این فرمایش امام راحل که فرموده بود: "آنهایی تا آخر خط با ما هستند که طعم تلخ فقر و محرومیت را چشیده باشند" افزود: جامعه امروز ما با یک فضای دوقطبی که متاسفانه ناشی از سیاست های غلط 8 سال گذشته است مواجه شده است.

فتح اله صالحی از فعالان اصلاح طلب شهرستان دیلم نیز در این ملاقات اظهار داشت: رسالت پیامبران و امامان معصوم ما بر اصلاح مردم و همچنین رفع جهل و خفقان بود و امام حسین (ع) نیز که این مشقت را تحمل فرمودند و تا صحرای کربلا تشریف بردند با همین هدف بود. و استدعا و انتظار ما از شما این است که در راستای تحقق این اهداف و ادامه رسالت های آن بزرگان جهت شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام حضور نمایید.

نصراله احمدی از فعالان تشکل های دانشجویی نیز در این دیدار صمیمانه ضمن ابراز گلایه های خود در خصوص وضعیت نامطلوب تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد، بیان داشت: 133 روز است که حق بالغ بر 5000 فعال دانشجویی بر روی زمین مانده است و متاسفانه با وجود شانتاژهای خبری، لابی گری ها و تخریب ها، فعالان تشکل های دانشجویی، روزهای سختی را سپری می کنند.

وی در ادامه با تقدیم نامه ای حاوی خواسته های دانشجویان در خصوص بهبود وضعیت تشکل های دانشجویی به آیت الله سید حسن خمینی به سخنان خود پایان داد.

گفتنی است در این دیدار اکبر صابری رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر نیز ضمن ارایه گزارشی، درخواست هایی را از حاج سید حسن آقای خمینی مطرح کرد که در خبر جداگانه ای در همین پایگاه خبری منتشر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار