مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تعدادی از مدیران یک بانک اصفهان و کاشان به دلیل سقوط آسانسور در ساختمان نوساز آسیب دیدند.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 07 February 2023

منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه سقوط آسانسور در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه روز گذشته و در ساختمان سه طبقه نوساز متعلق به یک بانک در کاشان اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این حادثه چند نفر از مدیران بانک به همراه ۲ نفر دیگر در حال بازدید از این ساختمان نوساز بودند که به علت ناایمن بودن آسانسور سقوط کرده و آسیب دیدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این ساختمان هنوز افتتاح نشده است، ابراز داشت: این آسانسور ۸ متر سقوط کرده و در طبقه منفی یک فرودو ده آمده است.

وی با بیان اینکه این آسانسورهیدرولیکی بوده است، گفت: شرکت نصاب رعایت استانداردهای را نداشته است.

شیشه فروش با بیان اینکه مدیران و کارمندان بانک در این حادثه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شدند، افزود: همه این افراد توسط آتش نشانی آزادسازی و با امدادرسانی اورژانس راهی بیمارستان شدند و مراحل درمان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بررسی این حادثه توسط مدیریت بحران، اداره استاندارد، سازمان نظام مهندسی، شهرداری و آتش نشانی کاشان در حال انجام است، افزود: علت اصلی وقوع این حادثه بعد از بررسی‌های صورت گرفته مشخص خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است که آتش نشانی نسبت به بازدید ایمنی آسانسور ساختمان‌های مسکونی، تجاری و … هر یک سال یکبار اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار