رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام افزود : در حال حاضر سطح اغلب جاده‌های برون شهری استان لغزنده است و در این شرایط برای پیشگیری از بروز هر گونه سانحه‌ای، باید با سرعت مطمئنه حرکت نمود و فاصله طولی که موجب واکنش سریع راننده هنگام بروز سوانح احتمالی و جلوگیری از بروز تصادف می‌شود را با خودروهای جلویی رعایت کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 09 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی بیان کرد:   چون برف و یخ باعث سرخوردن و بروز مشکلاتی در رانندگی می‌شود لذا برای اصطکاک بیشتر باید از لاستیک‌های یخ شکن یا زنجیر چرخ استفاد کرد.

وی گفت : رانندگان باید با سرعت کمتر از روزهای معمولی که جاده خشک است حرکت کرده و خود را در حرکت ثابت نگه دارند و در پیچ‌ها نیز با دقت و به آرامی گردش کنند.

کهزادی مطرح کرد : همچنین از گردش و انحراف ناگهانی خودداری کرده و از ترمز کردن ناگهانی پرهیز کنند و از سرعت زیاد در راه‌های با دست انداز نیز بپرهیزند.

وی ادامه داد :  رانندگان باید توجه داشته باشند که در یک سطح لغزنده وقتی که سرعت دارند از تغییر وضعیت به دنده سنگین خودداری کنند و چنانچه به هر دلیلی خودروی آن‌ها دچار سرخوردگی شد خونسردی خود را حفظ کرده و به خودشان مسلط باشند، زیرا در غیر این صورت نمی‌توانند تصمیم درستی بگیرند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار