فرمانده انتظامی استان اصفهان از بازداشت فردی به اتهام خیانت در امانت حدود ۸۰۰ میلیارد ریال طلا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 20 February 2023

سردار محمدرضا میرحیدری روز دوشنبه افزود: در پی شکایت ۷۰ نفر از صنف تولید و فروش مصنوعات طلا و جواهر مبنی بر خیانت در امانت فردی به آنها، پرونده‌ای در پلیس آگاهی استان تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

وی افزود: شاکیان ۴۰ کیلوگرم طلای ساخته شده به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال را به یک طلاساز تحویل داده بودند تا او طلای آب شده را به همراه کارمزد به آنها بازگرداند اما نامبرده با بستن مغازه‌اش، متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، شاگرد مغازه این فرد که با متهم مرتبط و طلاها را از طلافروش‌ها تحویل گرفته بود، دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در اصفهان خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم اصلی پرونده ادامه داشت تا اینکه با اقدامات انجام شده، در نهایت او خود را به کارآگاهان معرفی کرد.

سردار میرحیدری گفت: متهم بصراحت به بزه ارتکابی اعتراف و اعلام کرد تمام طلاهای دریافتی را صرف تسویه بدهی‌های خود کرده و به همین دلیل از دست طلبکارانش متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن پرونده، متهم به مرجع قضائی تحویل و به اتهام خیانت در امانت روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار