رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایلام؛
رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایلام بیان داشت : دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام با انتخاب اعضای جدید خود به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ 12 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمدرحیمی  افزود:  در پایان انتخابات این دوره که همزمان با سراسر کشور برگزار شد از بین ۱۸ کاندیدای تایید صلاحیت شده ۱۵ نفر با کسب بیشترین ارا برای یک دوره چهارساله انتخاب شدند.

وی گفت : در بخش بازرگانی محمد ملکی، سعد حسینی، نصرت اله لارتی، موسی فاطمی راد و کامل زرین قلم بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.

محمدرحیمی  مطرح کرد : در حوزه صنعت عدنان کرمی نسب، اکبر ابراهیم نژاد، سید محمد موسوی نسب، ادریس پاپایی و سجاد شیرخانی حائز بیشترین آرا شدند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایلام ادامه داد : در بخش معدن نیز شعبان فروتن و فرزاد فیض الهی و در حوزه کشاورزی هم فرج امیدی، احمد طیبیان زاده و مجتبی غیابی برگزیده این دوره از رقابت های انتخابات اتاق بازرگانی شدند.

محمد رحیمی گفت :  ۷۳ درصد واجدان شرایط اخذ رای با ۱۷۶ رای ماخوذه در دهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی مشارکت کردند.

وی خاطرنشان کرد : این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی و با احراز هویت مشارکت کنندگان برگزار شد./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار