پایان تعطیلات رسمی نوروز،ادارات در مارگون شروع بکار کردند.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 26 March 2023

نخستین روز کاری ادارات در شهرستان مارگون

به گزارش خبرگزاری تابناک با پایان تعطیلات رسمی سال جدید،کارمندان بر سر محل کار خود حاضر شدند و فعالیت کاری را آغاز کردند.
مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون به همراه بخشدار مرکزی این شهرستان با حضور در محل ادارات و با تبریک سال جدید به نیروهای اداری و کارکنان گفت: در این بازدید که با هدف بررسی روند کاری و چگونگی برخورد کارکنان با مراجعین، درخواست ها و مشکلات ارباب رجوع از چندین اداره در سطح شهرستان به صورت سرزده صورت گرفت ، تاکید کرد، ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند چرا که در این راستا و بهبود خدمات به مردم به منظور انجام طرح تکریم و رعایت حقوق ارباب رجوع بازدیدها به صورت مستمر انجام می‌گیرد.
اندر خود در ادامه افزود؛ بنا داریم تا با توجه به نامگذاری سال توسط سکاندار کشورمان حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی به نام سال (مهار تورم ، رشد تولید) تمام تلاش‌ها و همت خود را در این مسیر به کار گیریم و امیدواریم تا با همراهی و همکاری مردم و مسئولین در این مسیر گام های محکم و استواری برداشته شود و تا حصول نتیجه نهایی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و مسئولین به عنوان خادمان ولی نعمتان انقلاب باید همیشه یک گام جلوتر از آنان باشند.
فرماندار مارگون اظهار امیدواری کرد و گفت: با توجه به شور و شعفی که در شروع امسال در روحیه کارکنان دیدم نشان از عزم راسخ آنان در مسیر حرکت و پیشرفت و توسعه و بالندگی کشور به جلو را حکایت می‌کند و نباید این روحیه جهادی برای پیشبرد اهداف نظام در بین مردم به یاس تبدیل شود.
مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در پایان ،حضور به موقع کارکنان در ادارات را نشانه نظم و مدیریت قوی و پاکیزگی محل و محیط کار را موجب افزایش روحیه انگیزه در کار دانست و برای تمامی آنان آرزوی موفقیت و بهروزی و سلامتی در امور محوله را از خداوند باریتعالی طلب کردند. 

نخستین روز کاری ادارات در شهرستان مارگوننخستین روز کاری ادارات در شهرستان مارگوننخستین روز کاری ادارات در شهرستان مارگوننخستین روز کاری ادارات در شهرستان مارگوننخستین روز کاری ادارات در شهرستان مارگوننخستین روز کاری ادارات در شهرستان مارگوننخستین روز کاری ادارات در شهرستان مارگون

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار