رئیس شورای اسلامی شهر گلستان ضمن تشریح اقدامات و عملکرد مدیریت شهری در سال قبل ,و برنامه سال جاری، از تحقق بودجه ۸۰۰ میلیارد تومانی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 11 April 2023

به گزارش تابناک تهران، رقیه ابراهیمی در این باره اظهار داشت: در سال گذشته، مجموعه مدیریت شهری گلستان با همدلی و تلاش شبانه روزی توانست برای نخستین بار بدون خام فروشی املاک، قسمت اعظم بودجه ۸۰۰ میلیاردی خود را تحقق بخشید و پروژه های شاخص و ماندگاری را احداث کند، البته حوادث اخیر کشور مانع از جذب ۲۴۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری شد.

وی افزود: برای سال جدید نیز، مبلغ یک هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته ایم که ۶۱ درصد آن در بخش عمران هزینه خواهد شد که تکمیل پروژه های سال قبل و احداث چند پروژه شاخص از جمله مجموعه ورزشی ۲۰ هزار متری در پارک جنگلی ریه از مهم‌ترین آنها به شمار می آید.

ابراهیمی یادآورشد: در سال ۱۴۰۱، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری توانست در تکمیل پروژه های ناتمام از جمله استخر قلعه میر و زورخانه موفق عمل کند و فقط مورد باقی مانده از پروژه های گذشته، تکمیل جایگاه CNG است که تا ماه های آینده این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شورای شهر گلستان با اشاره به پرونده های بلاتکلیف گفت: مدیریت شهری در سال گذشته موفق به رفع مشکلات فاز ۲ تعاونی مسکن شهرداری شد و فاز سه نیز مراحل نهایی خود را می گذراند.

به گفته وی مشکلات چندین ساله شرکت صادرات تمیز در مرحله بررسی و اقدامات کارشناسی است که از اقدامات مهم شورای اسلامی در دوره ی ششم محسوب می شود.

ابراهیمی در تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی تصریح کرد : اجرای سامان سرا یکی از پروژه هایی است که به ۲ بخش درمان و مهارت آموزی اشتغالزایی معتادان متجاهر اختصاص می یابد که از این حیث در کشور کم نظیر خواهد بود تا نقش مهمی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کند؛ تمام سعی ما این است این پروژه تا پایان تابستان در ۲ بخش درمانی و کارگاهی آماده خدمات رسانی به شهروندان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گلستان بیان کرد: بازگشایی پنج گره ترافیکی و تملک ملک های دارای معارض در این مناطق یکی از اقدامات چشمگیری بود که مدیریت شهری به سرانجام رساند.

وی اعلام کرد: بازگشایی چهار معبر نیز در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری گلستان در سال جدید قرار دارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر گلستان برای نخستین بار با رویکرد ثبات مدیریتی و اعتماد و حمایت از شهردار، از اتلاف زمان برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان شهر گلستان پیشگیری کرد که به تبع آن شاهد توسعه عمرانی، افزایش سرانه های ورزشی و فرهنگی در این شهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در خصوص پروژه پل غیر هم سطح ورودی شهرستان گفت: مدیریت شهری گلستان در انجام پروژه ها دید منطقه ای ندارد و همیشه منافع شهرستان را مدنظر قرار داده است و در مورد این طرح مشروط به اینکه این پروژه کارشناسی شده، عملیاتی و تضمین به انجام نهایی باشد، مشارکت خواهد کرد در غیر این صورت و نبود نظر کارشناسی مداخله ای انجام نخواهیم داد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار