جانشین فرمانده انتظامی ایلام:
جانشین فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری سارق حرفه ای کابل و سیم های برق با ۲۱ فقره اعتراف به سرقت در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 30 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: پس از وقوع سرقت های متعدد کابل و سیم های برق در سطح شهرستان ایلام و بروز نارضایتی عمومی در بین مردم و مسئولان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری گشت های هدفمند و نامحسوس موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و مقادیر زیادی سیم وکابل از مخفیگاه وی کشف شد.

سهنگ نجفی بیان داشت: متهم در بازجویی های اولیه پلیس به ۲۱ فقره سرقت کابل و تجهیزات اداره برق در سطح شهر ایلام اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: سرقت های صورت گرفته از سیم وکابل های برق تاکنون باعث قطعی زیادی مشترک در این شهرستان شده است و شهروندان ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده و محل سکونت آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار