عمده پروژه های شهرستان از محل اعتبارات اختیار نماینده به سرانجام رسیده است
کد خبر: ۱۱۰۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 02 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان
به دعوت نماینده شهرستان آستارا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان برای برسی و پیشرفت پروژه‌های شهرستان وارد آستارا شد

با پیگیری های نماینده شهرستان آستارا عمده پروژه های شهرستان از محل اعتبارات اختیار نماینده به سرانجام رسیده است، از جمله پروژه‌های ورزشی، حوزه راه های روستایی با همکاری بنیاد مسکن همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آستارا و در حوزه آب فاضلاب شهرستان و گاز رسانی به بخش های روستایی شهرستان

۹۴ درصد اعتبارهای تخصیص یافته به شهرستان آستارا که حدود ۳۳۵ میلیارد ریال می‌شود، به صورت نقدی پرداخت شده و تنها ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارهای این شهرستان از محل اسناد خزانه بوده است.

سرجمع تخصیص اعتبارهای سال ۱۴۰۱ شهرستان آستارا با پیگیری های نماینده شهرستان آستارا: ۶۲ درصد و به طور تقریبی برابر با میانگین تخصیص استان بوده است.

اعتبار در اختیار نمایندگان نیز ۱۵ میلیارد تومان بوده که ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برابر با ۷۶.۷ درصد تخصیص یافته است که کمی بیش از متوسط استانی بوده و پرداخت شده است.

شراره کاووسی گفت: با توجه به وضعیت منابع آبی کشور، هر پروژه استانی برای بحث آب چه در بخش آب منطقه‌ای و چه بخش جهاد کشاورزی تخصیص ۱۰۰ درصدی داشت تا مدیران محترم این دستگاه‌ها کمتر دچار مشکل شوند.

غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز، تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری را خواستار شد و گفت: متاسفانه عملیات ساخت مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان مرزی، ۲۲ سال پیش آغاز شده اما تاکنون تکمیل نشده‌ است و دستگاه‌های مسئول، به تخصیص اعتبار لازم، تکمیل و بهره‌برداری آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: سالن آمفی تئاتر مجتمع، فاقد سیستم های سرمایشی، گرمایشی، صوتی و نوری است و اتاق های پشتیبانی و سالن تمرین آن مجهز نشده است و مسئولان استانی به تکمیل آن توجه کنند.
خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان علی اکبرپور از آستارا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار