رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: ۸۳ هزار و ۴۷۴ فقره به مبلغ ۴۱ هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۳۹۲ میلیون ریال تسهیلات از محل منابع داخلی و تکلیفی توسط شعب این بانک سال گذشته به متقاضیان پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 14 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «جلال صفری» افزود: این تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و بازرگانی، پروژه‌های تاثیرگذار و بنگاه‌های اقتصادی، وام ازدواج، وام‌های خوداشتغالی، زندانیان، بنیاد برکت، وام فرزندآوری، کارت اعتباری و همچنین تسهیلات در بخش‌های دیگر نظیر معرفی شده از ادارات و سفر رییس جمهوری و تسهیلات سرمایه در گردش به صنوف و موارد دیگر پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: باتوجه به نگرانی در ارتباط با کاهش حساسیت‌ها به فاصله‌گذاری اجتماعی و بعد از شیوع کرونا در کشور، مشتریان بانک ملی نسبت به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک توجه بیشتری داشتند و این بانک با ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک خود، شرایط انجام امور بانکی برای مشتریان را به صورت غیرحضوری فراهم کرد تا با بهره‌مندی از اپلیکیشن و سامانه‌های مختلف نظیر بام و بله، ۶۰، نشان پرداخت، دستگاه خودگردان و VTM خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی کرمانشاه گفت: در زمینه بانکداری الکترونیک، بانک ملی کرمانشاه در سال گذشته حدود ۳۸۴ هزار ملی کارت و کارت هدیه صادر و با نصب ۲۱۱ دستگاه خودپرداز (ATM) مقاوم اول را در بین بانک‌های استان دارد و همچنین تعداد ۱۰۰ کیوسک و ۱۵هزار و ۶۰۰ دستگاه کارت خوان (POS) در فروشگاه‌ها و مراکز اقتصادی راه اندازی شده است.

وی همچنین گفت: با هدف ارایه کامل ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین فناوری‌های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه‌کردن خدمات قابل ارایه به مردم اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید کرده و جمع کثیری از مشتریان از خدمات ویژه این سامانه‌ها استفاده می‌کنند.

صفری اضافه کرد: بانک کارگشایی به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان طی ۹ ماه اول سال گذشته ۹ هزار و ۳۲۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و جعاله پرداخت کرده و برای نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلا و جواهرات، تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌کند.

وی همچنین گفت: بانک ملی در مدت مذکور همچنین سه هزار و ۹۷۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال و پنج هزار و ۳۴۴ فقره تسهیلات جعاله به ارزش بالغ بر۸۵۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی کرمانشاه در ادامه گفت: در واحد بازرسی طی ۹ ماه گذشته هزار و ۲۰۰ فقره شکایات کتبی مراجعین و شاکیان رسیدگی شده و همواره به منظور ارج نهادن به مشتریان از راه‌های مختلف نظیر پذیرش حضوری، شکایات تلفنی و همچنین سامانه های مختلف الکترونیکی نظیر سامانه بازرسی به تقاضاها، گلایه و شکایات مراجعین و مشتریان پاسخ داده شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار