معاون تعمیرات نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تامین برق پایدار مصرف داخلی نیروگاه اول و دوم سد شهید عباسپور خبر داد .
کد خبر: ۱۱۰۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 14 May 2023

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،" امیر محمودی" در این خصوص اعلام کرد : به منظور پایداری برق مصرفی داخلی نیروگاه اول سد شهید عباسپور که فقط از 2 واحد تامین می شود ، با مطالعات انجام شده توسط کارشناسان شرکت تعمیرات و شرکت تولید ، پروژه اتصال مصرف داخلی بین دو نیروگاه اول و دوم در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نیروگاه دوم سد شهید عباسپور با داشتن قابلیت اتصال 4 واحد به مصرف داخلی بعنوان یک منبع پشتیبان مصرف داخلی نیروگاه اول از طریق گالری های ارتباطی موجود یک اقدام در جهت پایدارسازی تولید در نیروگاه است ، افزود : با ساخت و نصب ساپورت و سینی کابل در مسیر صعب العبور گالری های عمودی و افقی ، 3 رشته کابل 20 کیلو ولت به طول 3600 متر در مسیر استقرار داده شد.

محمودی تصریح کرد : در این پروژه که با همکاری شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور به کارفرمایی سازمان آب وبرق خوزستان در دست انجام است ، که همزمان عملیات پاکسازی مسیر و تقویت سیستم ارتینگ و روشنایی گالری ها نیز انجام می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار