مدیرعامل شرکت گاز ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام اظهار داشت : شرکت پتروشیمی ایلام و کارخانه سیمان علیرغم داشتن درآمد و فروش محصولات تولیدی، در زمینه پرداخت بدهی گازبها با این مجموعه همکاری نکرده و از پرداخت بدهی‌های معوقه خودداری می کنند.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 16 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز گفت :  شرکت پتروشیمی ایلام مبلغ ۵۱۱ میلیارد تومان بابت گازبها بدهکاری داشته و علیرغم پیگیری‌های اداری و قضایی، تاکنون آنرا پرداخت نکرده است.

وی افزود :  انتظار می‌رود دستگاههای نظارتی به این موضوع ورود کنند تا با تاُمین اعتبار به موقع، امسال بتوانیم گازرسانی به استان را به اتمام رسانیم.

کشاورز ادامه داد :  بدلیل عدم وصول مطالبات، اختصاص بودجه عمرانی به شرکت گاز استان تعلیق شده که موجب چالش در اجرای پروژه‌های جاری در دست اجرا و آتی خواهد شد.

وی گفت :  پایداری گاز استان با اجرای ۲ ایستگاه تقویتی جدید CNG گاز شهری در شهرستان های سیروان و ایلام و همچنین اتصال ایستگاه های اصلی استان به همدیگر به حداکثر حالت ممکن می‌رسد و در مواقع بحران و قطعی گاز مقطعی در تاُمین گاز مشکلی وجود نخواهد داشت.

کشاورز افزود :  سال‌ گذشته با جذب ۱۰۰ درصدی بودجه، کلیه مطالبات پیمانکاران شرکت در پیمان های جاری، عمرانی و پروژه‌ها پرداخت شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار