رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام بیان داشت :یکی از موارد تخلفات شایع رانندگان وسایل نقلیه که منجر به تصادف و یا حداقل تشدید آن می‌شود تخطی از سرعت مطمئنه است.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 18 May 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ شاوردی ادامه داد : رانندگان وسایل نقلیه موظف اند در تقاطع‌هایی که نه چراغ راهنمایی و یا مامور راهنمایی و رانندگی یا تابلوی ایست نداشته باشد، سر پیچ ها، جاده‌های تنگ و بطور کلی در محل‌هایی که موانعی در مسیر حرکت آنان قرار داشته باشد و همچنین هنگام بارندگی یا مه یا کولاک و مانند آنها، از سرعت وسیله نقلیه تا حدی که بر حسب مورد برای پرهیز از خطر یا تصادف ضرورت دارد، بکاهند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

وی گفت: آگاهی از خطرات می‌تواند کمک موثری در تصمیم گیری به موقع شما داشته باشد، همیشه با سرعتی حرکت کنید که در مواقع خطر به راحتی وسیله نقلیه را متوقف کنید، این شرایط قابل پیش بینی نبوده و هرموقع ممکن است پیش بیاید.

سهنگ شاوردی مطرح کرد : زمانی که شما در حال رانندگی هستید وظیفه دارید تمام حواس خود را متوجه راه و سایر استفاده کنندگان از راه کرده و برای مقابله با هرگونه خطر و حادثه احتمالی آمادگی داشته باشید./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار