رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی از ارکان تاثیر گذار در مسیر تعالی هر سازمان است.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ 17 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی شفافیت است و همه‌ی ابزار‌ها و دانش بشری برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته می‌شود، روابط عمومی است که می‌تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبرد‌ها و پیشبرد اهداف کلان سازمان نقش آفرینی کند.

به گفته او بی شک موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه روز ارتباطات و روابط عمومی به دلیل اینکه هردو در اطلاع رسانی و ارتباط با عموم مردم در حال فعالیت هستند در یک روز نام گذاری شده است افزود: مخابرات نیز پلی قوی و مستحکم میان کشور‌های مختلف است و در واقع در زمینه ارتباطات، مخابرات نقش سخت افزاری و روابط عمومی نقش نرم افزاری را ایفا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار