مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از اعمال حدود ۲۰ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مشترکان کشاورزی، صنعتی، جایگاه های CNG و تجاری استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 20 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ ولی الله ناصری در خصوص اعمال پاداش همکاری مشترکان کشاورزی، صنعتی، جایگاه های CNG و تجاری در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: در صورتحساب این مشترکان پاداش همکاری منظور شد.

وی مطرح کرد: تفاهم نامه همکاری در آغاز پیک منعقد می شود و می بایست میزان همکاری در دوره پیک محاسبه شود و بر اساس آن میزان پاداش تخصیصی مشخص می شود.

وی  با اشاره به اینکه ممکن است سوالاتی مبنی بر اعمال پاداش ها و میزان آن مطرح شود، توضیح داد: در بخش کشاورزی در سال گذشته مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان و در سایر بخش ها مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است که در صورتحساب دوره اول این مشترکان قرار گرفته است.

ناصری افزود :  تمامی مدارک و مستندات محاسبه میزان همکاری بر اساس مفاد تفاهم نامه در نزد این شرکت موجود است و هر کدام از مشتریان برای اطلاع از آن پیامک دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد :  همکاری مشترکان در پیک امسال نیز گام مهمی در پایداری انرژی و جلوگیری از محدودیت در تامین برق داشته باشد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار