شرکت رادوکو یکی از شرکت های  بزرگ و معتبر وارد کننده شیرآلات صنعتی مانند شیر پروانه ای در کشور است. این شرکت با سال ها تجربه توانسته شیرهای پروانه ای با کیفیت و قیمت مناسبی را در اختیار مشتریان قرار دهند. برای تجربه یک خرید ارزان و مقرون به صرفه با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 22 June 2023

امروزه برای کنترل و قطع و وصل نمودن انواع سیالات در صنایع مختلف و حتی مجتمع های مسکونی، از شیر پروانه ای استفاده می شود. جالب است بدانید که شیر پروانه ای در سیستم های اعلام و اطفای حریق نقش پر رنگی دارد. برای خرید شیر پروانه ای ارزان  و بهره بردن از مزایای آن، بهتر است ابتدا با انواع برند های خارجی و ایرانی در این حوزه و عوامل موثر بر قیمت این محصول آشنایی کامل پیدا کنید. 

خرید شیر پروانه ای ارزان

معرفی انواع برند های خارجی و ایرانی ارزان

امروزه شرکت های زیادی در خارج و داخل ایران شیر پروانه ای تولید می کنند. آشنایی با ایرن برند ها به شما کمک می کند تا یک  شیر پروانه ای ارزان و متناسب با بودجه خود انتخاب و خریداری کنید.

چند نمونه از برند های معتبر در این زمینه به صورت زیر است.

  • برند ابرو EBRO: این شرکت تولید کننده المانی توانسته با ماشین کاری دقیق قطعات شیر پروانه باعث افزایش عمر مفید شود. کیفیت بالای شیرهای پروانه ای این برند باعث شده تا در صنایع نفت و گاز کاربرد زیادی داشته باشد.
  • برند کی اس بی KSB: کی بی اس نیز مانند برند ابرو یک شرکت المانی است که با رعایت استاندارد های جهانی در ساخت شیرآلات به یک برند معتبر تبدیل شده است.
  • برند سامسون SAMSON: برند سامسون در طراحی و ساخت شیرهای پروانه ای تقریبا یک قرن تجربه دارد و در طی این سال ها موفق به تولید شیرآلات با کیفیت و مرغوب شده است.
  • برند کیتز KITZ: برند ژاپنی کیتز مهارت بالایی در ساخت انواع شیرهای پروانه ای دارد. این برند امروزه در ایران و سایر کشورها شناخته شده است و مشتریان زیادی دارد.
  • برند کیستون KEYSTON: برند کیستون در تولید شیرهای پروانه ای استاندارد معروف است. این برند شیرهای پروانه ای از سایز 1.2 تا 72 اینچ تولید می کند که در انواع صنایع مختلف کاربرد دارد.
  • برند میراب MIRAB : میراب یک برند ایرانی در حوزه تولید انواع شیرآلات صنعتی مانند شیر پروانه ای است که از سال 1385 تا کنون در تلاش برای بهبود کارایی و دوام شیرآلات تولید خود بوده است. این برند علاوه بر پایین نگه داشتن قیمت شیر پروانه ای و حفظ عملکرد مفید، اندازه و وزن شیرهای تولید شده را به میزان زیادی کاهش دهد. این ویژگی باعث سهولت در استفاده شده است.
  • برند فاراب FARAB: برند فاراب ایرانی است و از سال 1365 تا کنون به تولید شیرآلات با کیفیت به فعالیت مشغول است.
  • شیر پروانه ای رادوکو: شرکت رادوکو در طی سال ها فعالیت خود توانسته شیر پروانه ای ارزان و باکیفیت را به مشتریان خود عرضه کند. این شرکت از شرکت های متبر وارد کننده و تامین کننده انواع تجهیزات صنعتی از جمله شیرهای پروانه ای است. شما می توانید با اطمینان شیر پروانه ای مورد نظر خود را با قیمت مناسب از سایت مجموعه رادوکو تهیه کنید.

علت نوسانات قیمت شیر پروانه ای در بازار

اگر به دنبال شیر پروانه ای ارزان در بازار هستید باید به عوامل موثر بر قیمت این نوع شیرآلات دقت داشته باشید. در زیر به چند نمونه از عوامل موثر بر قیمت شیر پروانه ای اشاره می کنیم.

  • مدل های مختلف شیر پروانه ای: شیر پروانه ای در مدل های مختلفی تولید می شود که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد و به همین خاطر قیمت آن ها نیز ممکن است متفاوت باشد. برای مثال قیمت شیر پروانه ای پکیج با قیمت شیر پروانه ای گیربکس دار یکسان نیست. پس قبل از خرید بهتر است مدل مورد نظر خود را به دقت انتخاب کنید.
  • هزینه های گمرکی: عوارض گمرکی بر روی قیمت شیر پروانه ای وارداتی تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین در بیشتر مواقع شیرهای برندهای خارجی از برندهای ایرانی قیمت بسیار بیشتری دارند. اما با این حال شما می توانید شیرهای پروانه ای خارجی را با قیمت مناسب و باور نکردنی از وارد کنندگان معتبر خریداری کنید.
  • خرید به صورت تکی یا عمده: قیمت محصولات عمده نسبت به تکی مناسب تر است. به همین خاطر برای افرادی که در حوزه ساخت و ساز به فعالیت مشغول هستند و قصد خرید شیر پروانه ای را دارند، پیشنهاد می شود حتما خرید خود را به صورت عمده انجام دهند.

با توجه به عوامل گفته شده باید به دنبال شیر پروانه ای ارزان موجود در بازار باشید. قیمت نمونه های مشابه ممکن است در فروشگاه های مختلف، یکسان نباشد. گاهی فروشندگان سود بیشتری از خریداران دریافت می کنند، این موضوع بر قیمت محصول تاثیرگذار است. بنابراین سعی کنید، خرید خود را از مجموعه های معتبر و شناخته شده انجام دهید.

خرید شیر پروانه ای ارزان

خرید مقرون به صرفه شیر پروانه ای

خرید شیر پروانه ای ارزان و  باکیفیت

شیرهای پروانه ای دارای مدل های مختلفی هستند که هر یک کاربرد مخصوص به خود را دارد. قیمت هر یک از مدل ها با توجه به نوع عملکرد و تکنولوژی های به کار رفته در آن ها متفاوت است. از انواع شیر پروانه ای می شود به موارد زیر اشاره کرد.

این شیرها معمولا در سیستم های آب رسانی مجتمع های مسکونی و تجاری، سیستم اعلام و اطفای حریق، صنعت نفت و گاز، صنایع شیمایی و... کاربرد دارند. در هنگام خرید هر مدل باید به میزان کیفیت، نوع برند، اعتبار شرکت واردکننده، انتخاب مدل مناسب و از همه مهم تر قیمت آن توجه ویژه داشته باشید. گاهی در میان مدل های مشابه نیز تفاوت قیمت مشاهده می شود. برای مثال قیمت شیر پروانه ای پکیج در برند های مختلف متفاوت است. بنابراین مد نظر قرار دادن موارد گفته شده در هنگام خرید ضروری است.

خرید شیر پروانه ای ارزان

خرید شیر پروانه ای صنعتی از رادوکو

حال اگر به دنبال خرید شیر پروانه ای ارزان هستید، بهتر است به سایت مجموعه رادوکو مراجعه نمایید. این مجموعه به عنوان واردکننده و تامین کننده معتبر تجهیزات صنعتی مانند شیر پروانه ای در ایران شناخته شده است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت انواع مدل های شیر پروانه ای را مشاهده کرده و بعد از انجام مقایسه خرید خود را نهایی کنید. در هنگام تردید در انتخاب مدل می توانید با کارشناسان حرفه ای مجموعه در ارتباط باشید.

مجموعه رادوکو به علت جلب رضایت مندی مشتریان و فراهم کردن نیاز های آن ها، توانسته انواع شیرهای پروانه ای با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و به این ترتیب اعتماد سازی گسترده ای را در میان آن ها به انجام برساند. برای اطلاع از قیمت این محصول مثلا قیمت شیر پروانه ای گیربکس دار می توانید در هر ساعت از شبانه روز به سایت مجموعه رادوکو مراجعه کنید و از آخرین قیمت آگاه شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار