مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از احداث هتل ۲۲ طبقه در رشت خبر داد و گفت: به دلیل تشابهات عدیده ساخت و بافت، ماسوله خواهرخوانده یکی از شهرهای کردستان می‌ شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 22 June 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ولی جهانی ظهر پنجشنبه در همایش دومین دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک شناسی اظهار کرد: گیلان از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و … فراوانی برخوردار است که بیش از ۲۳۰ هزار سال قدمت دارد.

وی از ثبت جهانی شهر ماسوله خبر داد و افزود: به دلیل تشابهات عدیده ساخت و بافت، ماسوله خواهر خوانده یکی از شهرهای کردستان می‌شود.

جهانی از احداث هتل ۲۲ طبقه در خیابان پرستار رشت خبر داد و بیان کرد: موافقت اصولی با احداث این هتل در خیابان پرستار رشت انجام شده است و با توجه به حضور گردشگران در ایام مختلف سال، این گونه زیرساخت‌ها نیاز است.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی در گیلان، اضافه کرد: قابلیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری گیلان بسیار ارزشمند است و باید با تقویت زیرساخت‌ها این قابلیت‌ها به فعلیت تبدیل شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به تنوع غذایی و خوراک در رشت و گیلان، افزود: تنوع غذایی و خوراک در گیلان و رشت منحصر به فرد است و شهره جهانی دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار