سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: برای احداث بازار میوه و تره‌بار صحنه ٢٠ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت. .
کد خبر: ۱۱۱۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ 23 June 2023

اختصاص اعتبار ٢٠ میلیارد ریالی برای احداث بازار میوه صحنهبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عبدالوحید محمدی شامگاه پنج‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان صحنه اظهار کرد: پیگیری‌ها برای افزایش ظرفیت تولید شرکت ایران خودرو صحنه توسط استاندار صورت گرفت.

وی افزود: استان کرمانشاه تعهدات خود را در این‌زمینه اجرایی خواهد کرد و شرکت ایران‌خودرو هم به تعهدات خود عمل می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: فاز اول پروژه ذوب آهن شهدای کرمانشاه در شهرستان صحنه دارای پیشرفت ۸۵ درصدی است.

وی گفت: برای اجرای این پروژه موانعی از جمله مشکل تسهیلات پیش‌روی این واحد تولیدی است که به زودی مرتفع می‌شود.


محمدی بیان کرد: اولین روستا بازار استان در شهرستان صحنه راه‌اندازی شده که متاسفانه زمین اختصاص یافته برای توسعه آن طی ماه‌های گذشته برای ساخت مسکن ملی جهاد کشاورزی در نظر گرفته شده که در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.

محمدی گفت: شهرستان صحنه دارای رتبه نخست تولید عسل در استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: با وجود این ظرفیت یک واحد فرآوری مناسب برای عسل وجود ندارد و تنها واحد صنعتی موجود برای فرآوری این محصول به دلیل مشکلات موجود نیمه‌کاره رها شده است.

محمدی تاکید کرد: شهرداری موافقت خود را برای احداث میدان میوه و تره‌بار صحنه اعلام کرده و مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته است.

وی تشریح کرد: در این راستا ٢٠ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده که باید زمین آن توسط مسکن و شهرسازی تامین شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار