مدیر کل زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد از حرفه آموزی و آموزش مهارت‌های مختلف با شرکت بیش از ۱۵۵۱ زندانی در دوره‌های گوناگون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 04 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه‌ و بویراحمد ، منصور بیژنی با اعلام این خبر گفت: کمک به ارتقاء سطح آموزش و کسب مهارت‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و کشاورزی در راستای تحقق اهداف سازمانی امری ضروری و اجتناب ناپذیر بوده که این اداره کل عزمی جدی در این مسیر دارد.

وی عنوان داشت: از آنجائیکه زندان‌ها نقش مهمی در بازاجتماعی شدن مجرمین و بزهکاران در بند دارند، ارائه مهارت و آموزش حرفه‌های مطلوب می‌تواند در بازگشت سالم آنان بسیار مؤثر باشد.

بیژنی با تقدیر از همکاری و مساعدت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، سازمان جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرد: در سال گذشته ۱۵۵۱ زندانی در دوره‌های مختلف مهارتی آموزش دیده اند که از این تعداد ۱۰۳۸ نفر موفق به کسب گواهینامه معتبر آموزشی شدند.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اظهار داشت: دوره‌هایی از قبیل پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ خوراکی، مکانیک، نقشه کشی ساختمان، سفالگری، برق ساختمان، گلیم بافی، معرق کاری و... با حضور مربیان اعزامی آموزش داده شد.

این مقام مسؤل اظهار امیدواری کرد با همکاری و همگامی دستگاه‌های ذیربط و با زیرساخت‌هایی که در سطح زندان‌ها از جمله ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای فراهم شده است بتوان در ارائه آموزش‌های مؤثر وشرکت افراد بیشتری در این این دوره‌ها اقدامات مطلوبتری انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار