مدیر تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد؛
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: هفت روستا بازار در استان کرمانشاه فعال هستند و اقلام روستاییان را بدون واسطه عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 11 July 2023

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: روستا بازار شهرستان‌های پاوه، جوانرود، اسلام آباد غرب، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و کرمانشاه فعال هستند.

وی با بیان اینکه احداث روستا بازار را در سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه پیگیری کردیم، افزود: در بعضی شهرستان‌ها با مشکل زمین مواجه هستیم، از طریق مکاتبات و جلسات با شهرداری، اوقاف و سایر دستگاه‌ها درخواست کمک در احداث این اماکن داشتیم.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: در شهرستان سرپل‌ذهاب موافقت لازم با محل زمین انتخاب شده از سوی شورای شهر حاصل نشد و در ثلاث باباجانی زمین مشخص شده که نیازمند احداث بنا است.

وی گفت: روستا بازار شهرستان روانسر آماده شده و در حال تقسیم‌بندی غرفه‌ها و مراحل تهیه و تجهیز کالا‌ها است تا مردم این شهرستان از محصولات بدون واسطه روستاییان بهره‌مند شوند.

صفایی عنوان کرد: روستا بازار شهرستان کرمانشاه در ۴۵٠ متر زیربنا و ١۴ غرفه ٢٠ متری فعال است و انواع اقلام و محصولات روستاییان را عرضه می‌کند، اما افتتاحیه آن به دلیل برخی مشکلات فنی به تعویق افتاد.

این مسئول خاطرنشان کرد: غرفه‌های روستا بازار کرمانشاه شامل خواروبار از جمله برنج، روغن، قند، شکر، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، مرغ و گوشت گرم، عسل و مشتقات آن، زیتون، تخم مرغ، لبنیات و مواد پروتئینی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار