مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: 130 امدادگر، نجاتگر، پزشک و پرستار هئیت های بزرگ مذهبی استان را در دهه اول ماه محرم پوشش امدادی می دهند.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 18 July 2023

به گزارش تابناک قم، محمد رضا بهرامی با اشاره به آغاز مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان در سراسر شهر قم اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان افتخار این را دارد که امسال نیز خادم عزاداران حسینی در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده و همزمان با شب اول ماه محرم به مدت ده شب خدمات امدادی و درمانی به عزاداران ارائه می دهد.

وی افزود: طبق سنوات گذشته تیم‌های امدادی به همراه تجهیزات در دهه اول محرم، در هیات های بزرگ مذهبی استان همچون کف العباس علیه السلام، فاطمیون، رزمندگان اسلام و خادم الرضا(ع) در دو قسمت خواهران و برادران برای ارائه خدمات امدادی و درمانی مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: 130 امدادگر، نجاتگر و پزشک و پرستار با به کارگیری 4 دستگاه آمبولانس در این پوشش امدادی مشارکت خواهند داشت.

مدیر عامل هلال‌احمر قم بیان کرد: در این هیئت ها پست موقت امداد و درمان اضطراری تجهیز خواهد شد و خدمات اولیه درمان اضطراری و انتقال مصدومین احتمالی به مراکز درمانی برنامه ریزی شده است.

بهرامی گفت: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی نیز پوشش امدادی دسته های عزاداران حسینی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله را برعهده خواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار