آیت‌الله ناصری:
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار است گفت: خاطرات اقتدارآفرینانه نیروهای ارتش ثبت و ضبط شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱ 19 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره ماموریت بزرگی که اخیرا توسط نیروی دریایی ارتش انجام شده است، اظهار داشت: خاطرات این سفر بزرگ و این ماموریت عظیم باید توسط تک تک افراد حاضر در این سفر نوشته شود.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار و عزت بالایی دارد افزود: این لحظات و اتفاقات بسیار زیباست و به طور قطع جزئیات آن برای همه مردم خواندنی است.

وی به ترس دشمن از پیشرفت نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و گفت: توکل به خدا و اعتماد به حق باید به وضوح برای افراد مختلف در جامعه به تصویر کشیده شود تا همه بدانند که وعده خدا حق است.

ناصری با بیان اینکه جوانان سلحشور ما امام خمینی(ره) را الگوی خود قرار داده‌اند، ادامه داد: امام شجاعت مثال‌زدنی داشت و از هیچ چیز نمی‌ترسید و همواره با توکل و اعتماد واقعی به خدا به دل حوادث می‌رفت.

وی به بیان خاطراتی از امام در روزهای تبعید ایشان در پاریس پرداخت و ادامه داد: امام متوجه همه توطئه ها بود به همین دلیل هرگز لحظه‌ای شک نکرد و با توکل بخدا به سمت ایران حرکت کرد و همه خطرات را به جان خرید و پیروزی انقلاب را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به مشکلات ایران در پیش از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در زمان طاغوت ملت ایران در ذلت و خواری و سلطه آمریکا قرار داشتند و شاه ایران هیچ اراده‌ای از خود در تصمیم‌گیری‌هایش نداشت.

امام جمعه یزد ادامه داد: این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران ملت را از زیر بار هرگونه سلطه‌ای خارج کرد و امروز ایران در استقلال کامل و به دور از هر گونه سلطه و سیطره کشورهای غرب و شرق به سمت پیشرفت در حال حرکت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار