اردبیل-معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت:در طول تاریخ اسلام، بی‌ادبی‌های متفاوتی نسبت به قرآن صورت گرفته است، اما این گستاخی‌های دشمنان ذره‌ای ازعظمت نورمبین کم نمی‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 07 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، مهلقا حسن‌زاده در گفتگویی اظهار کرد: قرآن کلام الهی و معجزه نبی مکرم اسلام برای مسلمانان است که دشمنان از زمان نزول آن دائم در صدد تحریف آن بر آمده‌اند.

وی افزود: براساس آیات الهی، قرآن از توطئه‌های دشمنان مصون مانده و بدخواهان اسلام هرگز توانایی تحریف آن را نخواهند داشت دشمنان اسلام متأسفانه با وجود آیات صریح قرآن، دست از گستاخی خود بر نداشته و مدام در صدد لطمه زدن به این کتاب آسمانی هستند و عجز و ناتوانی آن‌ها در برابر قرآن، راه‌های گوناگونی را برای بی‌حرمتی به این کتاب مقدس در ذهن‌شان می‌پروراند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اردبیل با بیان اینکه آیات قرآن متناسب با هر عصر و زمانی بوده و همیشه تازگی دارد، گفت: امروزه بشر با وجود علم‌هایی که آموخته، هنوز توانایی و قدرت کشف بسیاری از اسرار و رموز قرآن را ندارد از این‌رو دشمنان در برابر بطن آیات قرآن عاجز مانده‌اند و به ناچار سعی در بی‌حرمتی به آن را دارند.

حسن‌زاده تصریح کرد: دشمنان فکر می‌کنند که با حرکات گستاخانه می‌توانند قرآن را در اذهان عمومی به‌خصوص در ذهن مسلمانان کم‌ارزش جلوه دهند غافل از اینکه با این کار، خودشان بر عزت و عظمت قرآن فزونی بخشیده و مقدمات سقوط و تنزلشان را روز به روز نزدیک‌تر می‌کنند.

مدرس حوزه علمیه خواهران ادامه داد: به طور قطع آئین و دینی که بی‌اساس و پوچ باشد پیروانش را به اهانت نسبت به آئین دیگر ترغیب می‌کند و در مقابل در عظمت دین اسلام همین بس که کتاب آسمانی آن یعنی قرآن هرگز اجازه اهانت و توهین به مذهب دیگری را به معتقدانش نداده است.

وی خاطر نشان کرد: تجمع، اعتراض و محکومیت خواهران طلبه به اهانت‌های دشمنان مشت محکمی بر دهان دولت‌های حامی هتک حرمت بوده و دشمنان بدانند که روزی این برنامه‌ریزی‌های نابخردانه بلای جان خودشان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار