رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، طی پیامی، ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 08 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، طی پیامی، ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" را تبریک گفت.

 

پیام تبریک رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد  

متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

بدون شک فعالیت در عرصه خبر و رسانه، حرکتی جهادی برای حفظ حریم حقیقت و روشنگری است و اهل قلم همواره رسالت آگاه سازی افکار عمومی را بر عهده دارند و به تعبیری فضیلت قلم اهل قلم، کمتر از خون شهدا نیست.

امروز در عصر ارتباطات و فناوری های ارتباطی، رسالت صاحبان قلم بیش از پیش اهمیت یافته و مسؤلیت سنگین‌تری را بر دوش آنان قرار می دهد، چراکه نباید صحت اطلاعات را فدای سرعت اطلاع رسانی کنند و همواره حقیقت و مصلحت عمومی را بر مصلحت شخصی مقدم بدارند.

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز استان تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مسئولانه ارج می‌نهم.

بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

مسعود قنبری قادیکلایی
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی
کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار