وزیر راه و شهرسازی؛
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت : هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری از دهه فجر تاکنون در استان ایلام هزینه و صرف شده است و هدف مسئولان تلاش برای برگزاری یک اربعین مناسب، باشکوه و ایمن است.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 10 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مهرداد بذرپاش در بازدید از پروژه های اربعین در مرز مهران افزود : در اربعین امسال برای اقدامات زیرساختی چون آسفالت محوطه، ایجاد سابیان، مه پاش، احداث و افزایش سرویس های بهداشتی و دیگر تجهیزات مورد نظر ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی گفت :۲۳ هزار میلیارد ریال برای پروژه راه سازی و ۲۳ هزار میلیارد ریال هم در حوزه راهداری، بهسازی و نگهداشت مسیرها، روکش و آسفالت، نیوجرسی، نصب علائم هشدار دهنده، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز  در ایلام هزینه شده است.

بذرپاش ادامه داد : در ایام اربعین از کشورهای همسایه و دیگر ظرفیت های موجود برای جبران نقیصه  در زمینه حمل و نقل زمینی استفاده کرده ایم و در این راستا قراردادهایی نیز نهایی شده است.

وی مطرح کرد : طبق اعلام پلیس راهور فراجا متوسط سرنشین های هر خودرو سواری در ایام اربعین ۲ نفر بوده است که امسال یک پویش راه اندازی می شود مبنی بر اینکه این خودورهای شخصی برخی از مسافران فاقد خودورو را سوار کنند تا متوسط سرنشین ماشین های شخصی به حداقل سه نفر برسد.

 وزیر راه و شهرسازی گفت :  امسال به ظرفیت پارکینگ های اربعین و برکت ۲۵ درصد افزوده شده و زیرساخت های رفاهی برای این پارکینگ ها هم انجام گرفته است و در حوزه راهداری و راهسازی و کیفیت بخشی به جاده های مواصلاتی،۹۳ کیلومتر مسیر ایلام - مهران کیفی سازی، روکش، آسفالت و بهسازی شده است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار