معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: یک تیم درمانی متشکل از ۴۰ نفر از اعضای درمانی شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستار، ماما و نیروهای پشتیبانی، جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۲ اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 12 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، ظهر امروز سید علی وکیلی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: به همت تیم درمانی دانشگاه و با همکاری معاونت غذا و دارو خراسان‌شمالی دارو‌های مورد نیاز سفر اربعین جمع‌آوری و بسته‌بندی و برای ارسال آماده شد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر، عتبات عالیات و موکب اصحاب خراسانی در تجهیز هر چه بهتر این تیم در حوزه بهداشت و درمان کمک کردند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با بیان اینکه یک تیم درمانی متشکل از ۴۰ نفر از اعضای درمانی شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستار، ماما و نیرو‌های پشتیبانی، جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۲ اعزام می‌شوند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از ظرفیت داروخانه‌های بیمارستانی و خصوصی سطح استان، دارو‌های مورد نیاز سفر اربعین را جمع‌آوری و بسته‌بندی و برای ارسال آماده شد.

وکیلی با تأکید بر اینکه اربعین حسینی یک رزمایش بزرگ برای مسلمانان و آزادگان جهان است، گفت: مدیران یقینا وظیفه دارند برای خدمت‌رسانی به مردم و زایران عزیز تمام توان خود را به کار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار