معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خواستار بررسی و نیازسنجی خدمات مورد نیاز زائران اربعین شد و گفت: باید تلاش شود مایحتاج مورد نیاز و ضروری زوار تامین شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 13 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛  شهریار عباسی در نشست هماهنگی تدابیر لازم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور مدیران عامل بانک‌های ایلام اظهار داشت: با توجه به تجربه سال‌های قبل به دلیل عدم هماهنگی و نداشتن آگاهی برخی از اقلام بیش از میزان نیاز تامین می‌شد در حالیکه در تامین برخی اقلام ضروری مشکل وجود داشت.

وی خواستار تشکیل کمیته‌ای برای نظارت بر خدمات بانکی در ایام اربعین شد و افزود: خودپردازهای ثابت و سیار باید در شهرستان مهران در مسیر زوار جانمایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی تردد بیش از چهار میلیون نفر در مرز مهران، بررسی لازم صورت گیرد اگر خودپرداز نیاز است از طریق مرکز تامین شود.

عباسی ادامه داد: بانک‌ها به صورت مشترک یا جداگانه برای ارائه خدمت بهتر به زوار نیازسنجی انجام دهند تا خدمات مناسبی به زوار انجام ارائه شود.

وی همچنین خواستار تامین خزانه دوم توسط بانک ملی در مهران در راستای تامین نقدینگی در این شهرستان مرزی شد و گفت: تامین میان وعده‌های آماده، تامین وسایل زیرساختی مانند یخسار، آبسرد کن، مه‌پاش، اکسیژن‌ساز و کمک‌های اولیه می‌تواند خدماتی ماندگار برای زوار باشد.

عباسی، پشتیبانی مستمر و کامل از خودپردازها و سرویس دهی مرتب با توجه به تردد زوار در ایام اربعین ضروری دانست و یادآور شد: از همراهی و ظرفیت بانک‌های سایر استانها در این ایام استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام به تسریع در روند پرداخت تسهیلات به مرغداران و تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد و گفت: از همه بانک‌ها تقاضا می‌شود که پرداخت این تسهیلات با توجه به ضرورت نیاز استان در دستور کار باشد.

وی پرداخت این تسهیلات را از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران بانک‌ها برشمرد و افزود: امیدوارم با همراهی مجموعه مدیران با سیاست‌های محوری دولت در زمینه اشتغال، مسکن و تولید در این بخش‌ها موفق عمل کنیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار