فرماندار شهرستان دیلم گفت: جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان بوشهر مطلوب است و انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت شهرستان ارتقا یابد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 14 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، محمد اسدی ظهر دوشنبه بر ضرورت تکمیل، تجهیز و آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد و اظهار داشت: مهرماه بهار دانش و دانش‌آموزی است و همه باید تلاش کنیم فضای شادمان، دلنشین و بانشاط برای تحصیل دانش آموزان فراهم کنیم

فرماندار شهرستان دیلم افزود: خوشبختانه جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان مطلوب است و انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت شهرستان نیز ارتقا یابد.

وی گفت: وظیفه و رسالت اصلی آموزش و پرورش تربیت نسل است و اگر بخواهیم در میان کشور‌های پیشرفته و توسعه یافته باشیم، باید نظام آموزشی قوی و خوبی داشته باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش ادامه داد: زیرساخت ارتقا نسل آینده‌ساز کشور در دستان معلمان است و با ارائه عملکرد خوب و مطلوب قشر فرهنگی، قطعاً شاهد پرورش نسل خوبی برای جامعه خواهیم بود.

اسدی افزود: به جهت اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، در سال جدید اعتبارات خوبی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و از محل اعتبارات نماینده مردم در مجلس برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

وی به اقدامات و کار‌های ارزشمند آموزش و پرورش اشاره و افزود: برگزاری همایش دختران فاطمی با توجه به اهداف و برنامه‌های دشمن برای قشر جوان و نوجوان ما، کاری مفید و ارزشمند بود و امید داریم چنین کار‌هایی ادامه دار باشد.

فرماندار دیلم ادامه داد: از دیگر کار‌های ارزشمند دستگاه تعلیم و تربیت در شهرستان دیلم برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب بود، که به همت خود دانش‌آموزان برگزار که کاری بسیار مؤثر و ارزشمند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار