تقدیر مدیر تابناک مازندران توسط سردار شریف سخنگوی سپاه کشور
روز گذشته در مراسم باشکوه تجلیل از رسانه های مازندران که توسط بخش فرهنگی سپاه کربلا مازندران برگزار شد از دو خبرنگار بسیج رسانه اهل بابلسر ، مسعود پاشنا مدیر تابناک مازندران، حسین علیزاده عضو بسیج رسانه وفعال رسانه و سید علی حسین زاده مسئول بسیج رسانه بابلسر تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸ 15 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، در مراسم سپاه کربلا مازندران از ۳خبرنگار بابلسری فعال در جشنواره‌های رسانه‌ای بسیج تجلیل به عمل آمد. 

تجلیل سپاه کربلا از ۲خبرنگار بابلسری فعال در جشنواره‌های رسانه‌ای بسیج  

بر اساس این گزارش ، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهید هادی باغبانی و روز خبرنگار، همایش بزرگ روز خبرنگار و آیین اختتامیه جشنواره‌های رسانه‌ای سال بسیج و سپاه کربلا با حضور سردار شریف "معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه" در سالن همایش سرپرستی بانک صادرات مازندران برگزار شد. 

 

شایان ذکر است در این مراسم سلمان مهدوی خبرنگار و عکاس تابناک مازندران هم مورد تقدیر قرار گرفت.

تجلیل سپاه کربلا از ۳ خبرنگار بابلسری فعال در جشنواره‌های رسانه‌ای بسیج گفتنی ست در این مراسم باشکوه از خانواده شهید باغبانی تنها شهید رسانه اهل مازندران از سوی سردار شریف و سپاه کربلا مازندران تجلیل بعمل آمد.
 
نکته جالب این که در این مراسم ، حسین علیزاده خبرنگار بسیجی اهل بابلسر در این اقدام نیکو هدایای خود را به فرزند شهید باغبانی اهدا کرد . 
 
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار