ملی پوش سابق فوتبال ایران می گوید فرهنگ مردم خوزستان آنقدر غنی است که نمی توانم باور کنم این چنین با علیرضا منصوریان در ورزشگاه فولاد رفتار می شود؛ توهین هایی که به این سرمربی می شود واقعا حق او نیست.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 17 August 2023

ابراهیم تهامی درباره دربی شب گذشته فوتبال خوزستان بین تیم های فولاد و نفت آبادان، اظهارکرد: یک دربی پرگلی را شاهد بودیم اما حواشی آن و توهین هایی که در جریان بازی به علیرضا منصوریان شد، از جذابیت بازی کاست. فرهنگ مردم خوزستان آنقدر غنی است که باورم نمی شود ما خوزستانی ها که به میهمان نوازی معروف هستیم با این سرمربی این طور رفتار می کنیم. واقعا شنیدن این همه ناسزا سخت است و این نوع رفتار درست نیست. هواداران فولاد اگر اعتراضی به منصوریان دارند باید بعد از بازی به او می گفتند تا تیم شان تحت تاثیر حواشی قرار نگیرد و ضربه نخورد.

هواداران خودشان را جای سرمربی فولاد بگذارند

وی ادامه داد: منصوریان ملی پوش سابق فوتبال ایران و بازیکنی بزرگ ایران بوده است و این نوع رفتارها اصلا شایسته نیست. واقعا تعجب می کنم و من شب گذشته شرمنده منصوریان شدم. بابت این نوع رفتارها متاسفم. هواداران فولاد شب گذشته اصلا کار خوبی انجام ندادند. هواداران خودشان را جای منصوریان بگذارند و ببینند آیا تحمل این که فقط یک دقیقه به آن ها توهین شود را دارند؟ چه برسد به ۹۰ دقیقه توهین. به نظر من هواداران فولاد در حال ضربه زدن به تیم مورد علاقه خود هستند زیرا اگر این حواشی در بازی های خانگی ایجاد نشود و فولاد در شرایط بهتری بازی کند، می تواند نتایج بهتری را رقم بزند.

دلم برای منصوریان سوخت

پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که گناه علیرضا منصوریان چیست؟ ادامه داد: واقعا دلم برای او سوخت و اصلا از نظر روحی در شرایط خوبی قرار نداشت. حتی هواداران نفت هم که منصوریان دو فصل در شرایط سختی که نفت داشت به عنوان سرمربی به تیم شان کمک کرده بود، شب گذشته هواداران فولاد را در توهین به منصوریان همراهی کردند و کار آن ها هم اصلا درست نبود. معتقدم این رفتارها شایسته ما مردم خوزستان نیست و امیدوارم هواداران فولاد به این حواشی پایان دهند و به منصوریان و فولاد کمک کنند.

دیشب با اشک ورزشگاه را ترک کردم

وی همچنین با گله مندی از مدیریت باشگاه نفت، حسن گله داری و وحید سلامتی از پیشکسوتان فوتبال آبادان، گفت: این عزیزان مانند برادران من هستند اما از آن ها بسیار ناراحت هستم. از ابتدا تا پایان بازی در وی آی پی در کنار هم در حال تماشای دربی بودیم اما یک باره بدون این که با من خداحافظی کنند، رفتند. یعنی برد و باخت آنقدر اهمیت دارد که دوستی ها فراموش شود و این طور به من بی توجهی کنند؟ بعد از این رفتار آن ها دیشب فقط گریه می کردم و با اشک ورزشگاه را ترک کردم. این حق من نبود. مردم می گویند تهامی اسطوره است اما من چه اسطوره ای هستم که دوستان نزدیکم با من این گونه رفتار کردند.

فولاد و نفت آینده خوبی دارند

تهامی در پایان تاکید کرد: اگر به تیم صنعت نفت فرصت داده شود و هواداران هم تیم فولاد را اذیت نکنند و اجازه دهند منصوریان کار خودش را انجام دهد، دو تیم می توانند آینده خوبی داشته باشند و نوع بازی نفت و فولاد در دربی نیز گواه همین موضوع است. خیلی ها می گفتند صنعت نفت به خاطر جوانگرایی به حاشیه می رود و به مشکل برمی خورد اما من معتقدم ویسی تیم خوبی بسته است و نفت آینده خوبی دارد. ویسی برای بستن تیمش، آینده نفت را در نظر گرفت و تیم را جوانتر کرده و این نوید خوبی است. مطمئن هستم اگر فولاد با آرامش کار کند، صد درصد منصوریان هم نتیجه می گیرد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار