استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام بیان داشت : ۳۵۰ دستگاه اتوبوس VIP از کشور عراق در داخل کشور ایران و پایانه برکت مستقر می‌شوند که کار جابجایی زوار ایرانی را تا شهر های نجف و کربلا انجام خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 18 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت : دستگاه‌ های اجرایی تلاش کنند تا در ظرف دو روز آینده این زیرساخت‌ها تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی گفت : ضروری است در راستای خدمات رسانی بهتر به زائران، بانک‌ ها  نیز نسبت به استقرار دستگاه‌ های خودپرداز و ارائه خدمات متناسب با تراکنش جمعیت زوار اهتمام داشته باشند.

استاندار ایلام ادامه داد :  امسال ۸۱۶ مجموعه بهداشتی شامل حمام و سرویس بهداشتی در طول مسیر تا مرز مهران ایجاد می‌شوند که ۸۰ درصد این تعداد آماده شده و مابقی نیز تا پنجم شهریور ماه تکمیل می‌شوند.

وی اظهار داشت :  نیروی انتظامی مسئولیت نظم و انضباط را بر عهده دارد و امسال به منظور رفاه حال زوار، تا میدان اربعین هیچ توقفی وجود ندارد و زائران از پل زائر شهر مهران تا میدان اربعین توقف نخواهند داشت‌.

بهرام نیا خاطرنشان کرد :  اداره کل میراث فرهنگی استان نیز همزمان با حضور زوار، زمینه لازم برای فروش محصولات استان شامل سوغات و صنایع دستی استان را فراهم کند. /ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار