کد خبر: ۱۱۲۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 20 August 2023

اختصاصی هما خوزستان
مینا فرار

بدرقه مادر گرامی سرلشکر شهید علی هاشمی مرحوم حاجیه خانم زکیه اهوازیان، امروز با حضور گسترده مردم در اهواز برگزار شد و مردم خوزستان عشق و علاقه خود را به شهدا نشان دادند و ثابت کردند شهدا فراموش شدنی نیستند.

همان طور که استاندار خوزستان گفت خانه مادر شهید علی هاشمی همیشه پاتوق رزمنده‌ها و بچه مسجدی و مذهبی‌ها بود و هر کسی از هر جای کشور به این جا می‌آمد، یک نقطه امید به اسم خانه مادر شهید علی هاشمی داشت. حتی سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی نیز زمانی که به خوزستان سفر می کرد به دیدار این مادر مهربان و صبور می‌رفت.

مادر سردار شهید علی هاشمی الگویی برای بانوان و زنان هستند الگویی از صبر و استقامت؛ ایمان به خداوند و یاد و خاطره این بانوی گرانقدر گرامی باد.شخصیت های سیاسی و مسئولان مختلف با صدور پیام های جداگانه درگذشت این مادر گرامی را تسلیت گفتند.


طبق کلام رهبر انقلاب اسلامی  شهید گرانقدر علی هاشمی یک شخصیت ملی است که در دوران دفاع مقدس از فرماندهان و طراحان عملیات‌های بزرگ بود و مسئولیت فرماندهی قرارگاه سری نصرت، سپاه ششم امام جعفر صادق را بر عهده داشت.

مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، شامگاه جمعه ۲۷ مردادماه به دلیل بیماری و کهولت سن به دیار حق شتافت و پس از سال‌ها تحمل فراق، به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع مرحومه اهوازیان ساعت ۸ صبح یکشنبه در بهشت آباد اهواز برگزار و در یادمان و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار