مدیرکل اطلاعات لرستان در پیامی درگذشت امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ 22 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرکل اطلاعات استان لرستان در پیامی که در ادامه آمده است، درگذشت امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر آسمانی شدن رزمنده‌ای دلاور و شجاع که در دوران دفاع مقدس رزمی فراموش نشدنی از خود بجا گذاشت، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

امیر سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند کهنه سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول خدمت پر افتخار خویش همواره در خط مقدم دفاع از خاک ایران عزیز قرار داشت و در ۸ سال دفاع مقدس در عملیات‌های بزرگی، چون فتح‌المبین نقش مهم و تعیین کننده ایفا کرد.

شجاعت و دلاوری‌های این امیر سرافراز و سرباز پُر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه نبرد بود که موجب شد از سوی فرمانده معظم کل قوا نشان پر افتخار فتح را دریافت نماید، تا نام و یادش، چون ستاره‌ای درخشان در تاریخ پر افتخار ارتش در دوران دفاع مقدس ماندگار شود.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان لرستان عروج این امیر سرافراز و خدمت‌گذار همیشگی میهن را محضر بیت معزای ایشان، خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه لشگر ۸۴ لرستان و مردم شریف و ولایت‌مدار استان لرستان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عزیز سفر کرده از درگاه خداوند متعال همنشینی با سیدالشهدا (ع) را مسئلت دارم.

برچسب ها: خرم‌آباد ، لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار