امسال ۶۵ دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی ارزیابی شدند که برترین آنها، پنجشنبه هفته آینده معرفی و تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 24 August 2023

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان با بیان اینکه ارزیابی‌ها بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفت، افزود: شاخص‌های عمومی برای همه دستگاه‌های اجرایی، مشترک و شامل سه محور اصلی عدالت، رضایت مردم و بهره‌وری و تعالی است.

 سیروس نیک اقبالی با اشاره به اینکه شاخص‌های اختصاصی برای هر دستگاه بر حسب وظایف، اهداف و رسالت‌هایش متفاوت است، گفت: دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی امسال در ۶ گروه تقسیم بندی شدند که در مقایسه با سال گذشته، یک گروه جدید یعنی "اقتصادی و مالی" نیز به آن اضافه شد.

وی سایر گروه‌های اختصاصی در این جشنواره را شامل زیربنایی و زیرساختی، تولیدی و خدماتی، فرهنگی، علمی و آموزش، سلامت و رفاه و عمومی، امنیتی و قضایی بیان کرد.

وی با بیان وجود ۱۵ ارزیاب برای بررسی شاخص‌های عمومی خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی اولیه، فرصت یک هفته‌ای به دستگاه‌ها داده می‌شود تا با مراجعه به سامانه مربوطه، نتایج ارزیابی را مشاهده کنند و اگر اعتراضی نسبت به آن داشته یا مستندات جدیدی برای بارگذاری دارند، نسبت به آن اقدام کنند.نیک اقبالی گفت: بر اساس امتیاز کسب شده در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، در هر گروه، دستگاه اجرایی واجد بالاترین امتیاز بعنوان دستگاه برتر معرفی می‌شود، همچنین دستگاهی که بیشترین رشد را در کسب امتیاز داشته باشد نیز مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان افزود: امسال علاوه بر بخش‌های اصلی جشنواره شهید رجایی، دستگاه‌های برتر در چهار محور تبیین دستاورد‌ها و اقناع افکار عمومی، مُصوبات سفر رییس جمهوری، تحقق شعار سال و جوانی جمعیت و خانواده نیز معرفی و تجلیل می‌شوند.

جشنواره شهید رجایی شهریور هر سال به‌منظور شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر و نمونه همزمان با هفته دولت برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :