دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: خدمات و امکانات بیمارستان رحیمیان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و باید هر چه سریع تر نسبت به ارتقاء خدمات آن تدابیری اتخاذ شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ 31 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان خیریه رحیمیان شهر الوند که به همراه رییس مرکز بهداشت این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: بیمارستان رحیمیان طی سالیان گذشته با نیت خیرخواهانه خیرین و به منظور بهرمندی مردم از خدمات درمانی احداث شده و این اقدام خداپسندانه جای تقدیر دارد و می‌بایست این زیرساخت ایجاد شده به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد و نیاز درمانی شهروندان را مرتفع کند.

وی افزود: فعالیت این بیمارستان در سال‌های گذشته همواره با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده و در نهایت مدیریت این مرکز به بخش دولتی واگذار شد، اما آنطور که باید مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و پاسخگوی نیاز درمانی مردم این شهرستان نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز تصریح کرد: در حال حاضر از ظرفیت این بیمارستان به صورت حداقلی استفاده می‌شود چراکه این مجموعه با کمبود‌های جدی روبرو است، به گونه‌ای که بخش‌های تخصصی در برخی ایام هفته فعال هستند و همین امر موجب می‌شود شهروندان برای اقدامات درمانی خود به ناچار به مرکز استان عزیمت کنند.

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: سلامت عمومی از اولویت‌های دستگاه قضایی است و قطعاً دادستانی شهرستان در راستای احیای حقوق عامه این موضوع را از دانشگاه علوم پزشکی استان تا حصول نتایج مطلوب پیگیری خواهد کرد و باید تمامی بخش‌های این مرکز درمانی به صورت مستمر فعالیت داشته باشد، تا نیاز شهروندان به خدمات درمانی با خلاء روبرو نبوده و فعالیت بیمارستان رحیمیان زیبنده مردم شهرستان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر عمده مشکل این مرکز کمبود کادر درمان اعم از جراح، پزشک متخصص، پرستار و... است و بی تردید هرچقدر این مرکز به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، امکانات و تجهیزات موجود دچار فرسایش خواهد شد و می‌بایست ساز و کاری از سوی مرکز استان قزوین پیش بینی شود تا شاهد مشکلات فعلی نباشیم و شهروندان با خیالی آسوده به این مرکز درمانی مراجعه کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار