رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد:
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اجرای فاز نخست آسفالت بلوار آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) گفت: 11 هزار متر مربع آسفالت تاکنون در این بلوار انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 02 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدعلی اعتباری با اشاره به اینکه از زمان احداث بلوار آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) بیش از 15 سال گذشته اظهار داشت: از آن زمان تاکنون آسفالت این بلوار کیفیت خودش را از دست داده بود و اقدام خاصی برای تعویض و نوسازی آن صورت نگرفته بود.

وی با بیان اینکه تعویض آسفالت این بلوار در دستور کار مدیریت شهری یزد قرار گرفته تصریح کرد: برای اجرای این پروژه در باند رفت دو فاز در نظر گرفته شده که فاز نخست آن از میدان دانش آموز تا میدان آیت الله ابوترابی(ره) است که تعویض آسفالت آن انجام شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد میزان سنگ جدول گذاری این فاز را دو هزار متر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت برنامه ریزی برای دفع آبهای سطحی، این عملیات هم در بلوار انجام شده و جوی آب برای دفع آب های سطحی در نظر گرفته شده است.

اعتباری خاطرنشان کرد: همچنین یک هزار متر طول لوله گذاری و دو هزار و 600 تن آسفالت در این پروژه استفاده شده و با توجه به عرض 11 متری و طول یک هزار متری فاز نخست آن، تاکنون 11 هزار متر مربع آسفالت در این بلوار انجام شده است.

وی هزینه انجام شده برای اجرای فاز نخست این پروژه را چهار و نیم میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: پس از اجرای این فاز، مرحله دوم طبق برنامه زمان‌بندی در دستور کار قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار