اقتصاد کردستان
معاون اقتصادی استاندار کردستان در دیدار با مدیر عامل کارخانه بارز عنوان کرد: طرح توسعه و تأمین ارزی، دو مشکل اصلی کارخانه بارز کردستان، برای رونق تولید و افزایش حجم تولیدات باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷ 07 September 2023

به گزارش تابناک کردستان، روز سه شنبه ۱۴۰۲/۶/١۴ مدیرعامل لاستیک بارز دیدار و ملاقاتی با نوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری داشت. در این دیدار نوری گفت: از مدیران لاستیک بارز این انتظار وجود دارد افزایش تولید و اشتغال را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند، مجموعه‌ی استانداری خصوصا معاونت اقتصادی هم در این راه هماهنگی و حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه گفت:
تلاش خواهیم کرد که بتوانیم در سفر آتی ریاست محترم جمهور به کردستان طرح توسعه و فاز دوم لاستیک بارز وارد مرحله‌ی اجرایی شود و در آینده‌ی نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.
    
در ابتدای این دیدار آقای مفاخری مدیرعامل لاستیک بارز با شرح مختصری از تاریخچه، اهداف و وضعیت کنونی این واحد صنعتی، توضیحاتی درباره‌ی مسائل و مشکلات درگیر با آن ارائه داد.
مفاخری در ادامه گفت:
برای اجرایی شدن طرح توسعه‌ی لاستیک بارز نیاز به حمایت مدیریت ارشد استان و بالاخص شخص استاندار هستیم و تقاضا داریم در جهت تسریع در صدور مجوزها و اخذ تسهیلات بانکی دستورات لازم صادر شود.
کاوه مفاخری در ادامه گفت:
لاستیک بارز هم اینک زمینه‌ی اشتغال‌زایی ٩٠٠ نفر از جوانان نخبه و تحصیل‌کرده را فراهم ساخته که صد در صد بومی هستند، در صورت کمک و مساعدت برای به سرانجام رسیدن فاز دوم این کارخانه اشتغال‌زایی آن تا ۱۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.
در این نشست چند مورد از سایر مشکلات شرکت بارز مطرح که طی تماس تلفنی آقای نوری مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

لازم به ذکر است احداث کارخانه‌ی لاستیک بارز در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در اردیبهشت ١٣٨٨ به کردستان به تصویب رسید.
این کارخانه در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار در حال حاضر با تولید ۲۸۰۰ تُن لاستیک در سال زمینه‌ی اشتغال مستقیم بیش از ۹۰۰ نفر را فراهم نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار