رئیس این اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم گفت: دو نمایشگاه عکس دفاع مقدس در محل مجتمع فرهنگی هنری و مصلی نماز جمعه آماده بازدید علاقمندان جاجرمی می باشد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 23 September 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی اصغر شکوری، رئیس این اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در این شهرستان از برگزاری دو نمایشگاه عکس دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس دو نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دو محل مجتمع فرهنگی هنری شهید مطهری از امروز به مدت یک هفته و در محل مصلی از روز پنج شنبه تاریخ ۳۰ شهریور به مدت سه روز آماده بازداید علاقمندان می‌باشد.

وی گفت: در این نمایشگاه که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس شکل گرفته، ۴۰ قطعه عکس با ابعاد ۷۰ در ۳۰ در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رئیس این اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم افزود: این نمایشگاه آثار متنوعی از دوران دفاع مقدس و رزمندگان اسلام است که در معرض دید مردم قرار گرفته وتداعی خاطرات و رشادت‌های رزمندگان اسلام را یاد آور‌ی می‌کند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در طول هفته دفاع هر روز از ساعت ٨ الی ١٧ آماده بازدید علاقمندان می‌باشد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار